• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

آئین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشوربرگزار شد/ یزد قهرمان هندبال دانش آموزان دختر کشور شد/تصاویر درگیری پلیس با شرور و جنایتکار مسلح در فیروزآباد استمرار فعالیت و خدمت را سرلوحه کار خودمان قرار داده ایم/ شهید آیت الله رییسی از خدمت به مردم، لذت می برد تربیت کودک از مسیری به غیر از قصه‌گویی به منزل اصلی خود نمی‌رسد اختتامیه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در سیستان و بلوچستان برگزار شد هموارسازی مسیر پیش روی خیرین و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان مانور سراسری نظارت بر داروخانه های گیاهپزشکی و فروشگاه های عرضه کننده سایر نهاده های کشاورزی در شهرستان خنج آغاز نگارش سریال ۱۵ قسمتی «زنجیره» بیستمین جلسه قرارگاه «سلامت خانواده و جوانی جمعیت» برگزار شد بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان بهارلو تهران کشف بيش از ۲۰ کيلوگرم شیشه در مرز اروميه تنوع بخشی به سبد خدمات هوشمند پستی با تحقق کامل پروژه‌ی جی نف

6

اولین جشنواره پنیر خیکی (جلدی) در شهر اطاقور برگزار شد

  • کد خبر : 35024
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۷
اولین جشنواره پنیر خیکی (جلدی) در شهر اطاقور برگزار شد

شهر زیبا و توریستی اطاقور از توابع شهرستان لنگرود در استان گیلان می باشد. اطاقور بدلیل قرار گیری در اطراف کوههای البرز و رودخانه های خروشان،از جاذبه های گردشگری محسوب مي شود و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را پذیرا است. اطاقور همچنین روستاهای زیبا و ییلاقی دارد که شغل اکثر مردم دامداری، دامپروری و […]

شهر زیبا و توریستی اطاقور از توابع شهرستان لنگرود در استان گیلان می باشد.

اطاقور بدلیل قرار گیری در اطراف کوههای البرز و رودخانه های خروشان،از جاذبه های گردشگری محسوب مي شود و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را پذیرا است.

اطاقور همچنین روستاهای زیبا و ییلاقی دارد که شغل اکثر مردم دامداری، دامپروری و کشاورزی است و انواع فرآورده های کشاورزی،دامداری، عسل،صنایع دستی را تولید می‌کنند و در بازار محلی پنجشنبه بازار بفروش میرسانند.

لذا در همین راستا به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اطاقور اولین جشنواره پنیر خیکی(جلدی) در شهر اطاقور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی وحضور پرشور مردم ،مسافران و گردشگران برگزار شد.

در این مراسم مهندس اسکندری شهردار پرتلاش شهر اطاقور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین با بیان اينکه برگزاری اولین جشنواره پنیر خیکی با پیشنهاد بنده در جلسه شورای اسلامی شهر اطاقور مطرح شد و خوشبختانه با استقبال اعضای محترم شورای اسلامی شهر قرار گرفت و به تصویب رسید افزود:با جلسات متعدد و پیگیری های لازم امروزاولین جشنواره پنیر خیکی را با حضور مسئولان و خیل عظیم مردم با اجرای خوب هنرمندان صدا وسیمای مرکز گیلان ،کشتی گیله مردی و سرود محلی شاهد هستیم.

شهردار اطاقور در ادامه افزود:هدف از اجرای این جشنواره شناساندن منطقه توریستی و گردشگری شهر زیبای اطاقور و همچنین معرفی محصولات دامی،لبنی و صنایع دستی شهر اطاقور به اقصا نقاط کشور و ایجاد موقعیتی برای بهبود اقتصاد مردم منطقه می باشد.

وی همچنین ازبرپایی ۱۸ غرفه محصولات لبنی،داروهای گیاهی،صنایع دستی و سنتی خبر داد و گفت:این جشنواره در سال های آینده خیلی باشکوهتر از امسال برگزار خواهد شد و انشاا…با برنامه ریزی دقیق تر به تعداد غرفه ها نیز افزوده می شود.

مهندس اسکندری در پایان از تلاش و حمایت های مجموعه شورای اسلامی شهر اطاقور،سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان،فرماندار شهرستان لنگرود،بخشدار اطاقور و پرسنل خدوم شهرداری که در برپایی این جشنواره همت داشتند، قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35024

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.