• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2

ایجاد دبیرخانه‌ دائمی کنگره بانوان تاثیرگذار در استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 39860
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی از ایجاد دبیرخانه‌ دائمی کنگره بانوان تاثیرگذار در استان خراسان رضوی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد،شیوا خوش نسب، در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمان و تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: این کنگره طرحی نو در عرصه علم و فرهنگ با هدف جلا دادن به عظمت زنانگی و هویت زنانگی و شکوه مادری با هدف و رویکرد ویژه ای ترسیم شده است.

وی با اشاره به ثبت نام زنان فعال و تاثیرگذار گفت: پس از انجام روند داوری، اسامی برگزیدگان و نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی  بیان کرد: رویکرد اصلی این موضوع  فراهم سازی زمينه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم و تربیت، علم و فناوری ، سلامت محور بودن ، اشتغال ورزی به عنوان یکی از تاکیدات مورد توجه است که یکی از مولفه‌های هشت گانه محسوب می‌شود‌.

خوش نسب افزود: با شناسایی زنان تاثیرگذار می‌توانیم در عرصه‌های مختلف در راستای تحقق و اجرایی شدن اهداف این حوزه به تشکیل دائمی دبیرخانه‌ زنان تاثیرگذار در خراسان رضوی و به تبع در عرصه کشوری گام برداریم‌.

وی تصریح کرد: با شناسایی این بانوان می‌توان از ظرفیت ارزشمند آنان در عرصه‌های مختلف و اولویت دار فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره گرفت.

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی   با اشاره به نقش الگوسازی زنان در جامعه نیز متذکر شد: اگر زنان به هنر ذاتی خود در امر الگو بودن و الگو سازی به صورت ویژه اشراف نظر داشته باشند می‌توانند به درجات متعالی برسند.

خوش نسب گفت: زنان به صورت ویژه در هر زمان که مسئولیتی را پذیرفته و قبول زحمت کرده اند به بهترین وجهی انجام وظیفه کرده اند.

وی با اشاره به سخنرانی امام راحل پیرامون اهمیت نامگذاری روز زن به مناسبت تولید حضرت زهرا(س) نیز مسئولیت زنان را در این راستا سنگین تر دانست و افزود: بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگی بانوان صحه گذاشت.

خوش نسب تاکیدکرد: با این وصف ما زنان باید در تحقق اهداف زن متعالی و برای رسیدن به رصات امام رضا (ع) همگام باشیم‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39860

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.