• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

«امتزاج» در چهار جشنواره بین‌المللی  نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مدیران شرکت پلیمر آریا ساسول برگزار شد استفاده از افراد خوش فکر و خوش سلیقه؛ لازمه انجام کار فرهنگی و تربیتی دکتر حسینی در حاشیه نمایشگاه اینوکس: تأمین مالی نهضت ملی مسکن، مهمترین برنامه این بانک است بانک صادرات ایران املاک مسکونی تملک شده را به مالکان خود بازمی‌گرداند اسامی برگزیدگان اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی نابینایان اعلام شد بیش از ۱۲۵ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد بانک صادرات ایران از ایجاد ۳۱ هزار شغل پشتیبانی کرد برنامه‌های رزمایش جهادگران صنعت معدن کشور به میزبانی شیراز تشریح شد به‌روز رسانی «سامانه IPS» در «شرکت ملی پست» تشکیل کمیته مشترک ارتقای همکاری های حوزه سلامت بین ایران و قزاقستان/ جامعه پزشکی در دنیا نسبت به عدم تامین سلامت مردم غزه معترض هستند بانوی فوتسالیست استان فارسی در راه مسابقات کافا تاجیکستان

5
طغیان عباس قلاوند علیه شهردار خرم آباد

بارانی همین امروز رها کند و برود که فردا دیر است

  • کد خبر : 35638
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
بارانی همین امروز رها کند و برود که فردا دیر است
داریوش بارانی استقلال و اختیار مدیریتی ندارد و نیروهایش هر کدام ساز خود را می زنند

این موج اول سخنان عباس قلاوند علیه شهردار بارانی است؛ به گفته قلاوند موج دوم سخنانش طوفانی تر در راه است.

عباس قلاوند تنها عضو ایثارگر شورای اسلامی شهر خرم آباد علیه داریوش بارانی خروشید.

خروش قلاوند این روزها به گونه ای است که هیچ سدی جلودارش نیست و مصمم ایستاده تا بارانی استیضاح شود؛ چه بسا در صحن علنی شورای شهر سونامی رخ دهد.

آیا داریوش بارانی به سرنوشت سعید فتوحی دچار خواهد شد؟

برخی رسانه ها نوشته اند در جلسه پیشین، داریوش بارانی به حالت قهر جلسه را ترک کرد ولی عباس قلاوند بر این اعتقاد است که داریوش بارانی به دلیل عدم توانمندی در پاسخگویی به تنها عضو ایثارگر شورای شهر ناچار به ترک جلسه شده، او می گوید: بارانی در قد و قواره شهر خرم آباد نیست اگر بود که شهر اینگونه به رکود نمی رسید .

عباس قلاوند در فضای حقیقی و مجازی می گوید: مدیر باید اقتدار و قدرت و جدیت داشته باشد ولی متاسفانه داریوش بارانی استقلال و اختیار مدیریتی ندارد و هر کدام از نیروهایش ساز خودشان را می زنند.

این فرهنگی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد معتقد است باند و رانت در شهرداری مرکز استان بیداد می کند: شهردار بارانی بی برنامه است، پس از ۹ ماه هنوز نتوانسته برنامه مدیریتی خود را به شورای شهر ارائه دهد؛ از شهردار بپرسید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتش را برای شهر چرا به صحن شورا ارائه نمی دهد.

بیشترین خروش و طغیان عباس قلاوند به این جهت است که شهردار بارانی قرارداد پیمانکاران را جهت شفاف سازی در اختیار اعضای شورای شهر و بویژه قلاوند و حمیدرضا صفریان قرار نمی دهد، قلاوند می گوید: چرا اعضای شورای شهر نباید به متن قراردادها دست پیدا کنند، شهردار از چه واهمه دارد که به مدیران سازمان ها و معاونین و شهرداران مناطق سه گانه دستور اکید داده که متن قرارداد پیمانکاران را در اختیار بنده و حمیدرضا صفریان قرار ندهند.

عباس قلاوند به عدم اجرای مناسب نهضت آسفالت هم اشاره کرد: چرا شهر از قیر رایگانی که از طرف بسیج سازندگی لرستان به شهرداری خرم آباد داده شده بهره مند نگردیده؟ چرا از متخصصین شهرداری در زمینه آسفالت استفاده نمی شود؟ چرا قیری که اداره کل راه و شهرسازی در اختیار شهرداری قرار داده و با آن برخی معابر آسفالت شده در آزمایشگاه جواب نداده و آسفالت باید دوباره کاری شود؟ جناب بارانی چرا متوجه نیستید برای این دوباره کاری ها از جیب مردم باید خرج شود، چرا برای آسفالت معابر به جای دستگاه فینیشر از گریدر بدون اصول مهندسی استفاده می شود؟

این گونه که برخی از اعضای شورای شهر در پیش گرفته اند، داریوش بارانی چند قدم مانده تا پرتگاه و به گفته عباس قلاوند شهردار بارانی در یک قدمی استیضاح است .

خبرنگار: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35638

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.