• امروز : دوشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
3

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از روند توزیع گذرنامه های زیارتی در مناطق پستی

  • کد خبر : 28479
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
بازدید سرزده وزیر ارتباطات از روند توزیع گذرنامه های زیارتی در مناطق پستی
در ایامی که روزانه حدود یکصد هزار گذرنامه زیارتی توسط مراکز پستی توزیع می شود، وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه زائران اربعین به صورت سرزده بازدید و ضمن ارزیابی از فرایند در دست اقدام، دستوراتی را برای تسریع در امر توزیع و رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.

گیتی آنلاین_ ظهر یکشنبه ۲۹ مرداد ماه، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران برای بررسی روند ارسال گذرنامه های زیارتی و فرآیند پستی در این حوزه به صورت سرزده از منطقه پستی شمال‌‌غرب(۱۴ پستی)، منطقه پستی جنوب غرب تهران و مرکز تجزیه و مبادله شرکت ملی پست بازدید کرد.

وی در این بازدید ابتدا از باجه های پستی و معطله منطقه پستی شمال‌غرب بازدید کرد و در گفت و گو با مردم از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمت به آنان قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این بازدید در مواجه با مشکلی که باعث معطلی درباره گذرنامه های هموطنان شده بود از مدیرعامل شرکت ملی پست خواست با هماهنگی با مسؤولین اداره گذرنامه این مشکل به سرعت حل شود.

وی در بازدید از باجه معطله ناحیه ولیعصر منطقه‌ پستی شمال‌غرب تهران به برخی از مشکلات مردم برای دریافت گذرنامه های خود رسیدگی و دستورات لازم را در این حوزه ابلاغ کرد.

زارع پور همچنین در تماس تلفنی با تعدادی از دریافت کنندگان گذرنامه، میزان رضایتمندی مردم از وضعیت ارسال و دریافت گذرنامه ها توسط پست را جویا شد.

وزیر ارتباطات در ادامه به مرکز تجزیه و مبادله شرکت ملی پست رفت و از نزدیک در جریان چگونگی تجزیه و رهسپاری گذرنامه های صادر شده به مراکز پستی در سراسر کشور قرار گرفت.

وی در پایان این بازدید به منطقه پستی جنوب غرب تهران رفت و با حضور در باجه گذرنامه این منطقه در جمع متقاضیان دریافت گذرنامه های زیارتی حاضر شد و با مردم گفت‌وگو کرد.

زارع‌پور در این بازدید با اشاره به تاخیرهای ارسال گذرنامه ها از سوی فراجا به پست، از مردم خواست بین ۴ تا ۵ روز بعد از صدور گذرنامه‌ها منتظر دریافت گذرنامه های خود باشند.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات، از دستگاه های مختلف خواست نسبت به الکترونیکی کردن استعلامات بین دستگاهی برای ارائه خدمت به مردم اقدام کنند.

وزیرارتباطات با اشاره به سرمایه گذاری زیادی که دولت برای ایجاد زیرساخت های ارتباطی و الکترونیکی کردن خدمات انجام داده، افزود: مردم نباید بابت استعلامات هزینه ای پرداخت کنند، چرا که دولت این هزینه ها را از بیت المال انجام داده و اگر هم نیاز به پرداخت هزینه ای باشد باید در مراجع تصمیم گیر در این حوزه به تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بنابه این گزارش، در بررسی های میدانی وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های اربعین مشخص شد که بخش زیادی از گذرنامه های صادرشده در مدت زمان مشخص و به صورت موفق به دست مردم می رسد و مشکلات موجود هم با هماهنگی شرکت ملی پست و همراهی پلیس گذرنامه قابل حل است تا هموطنان بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن گذرنامه های خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28479

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.