• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

نتایج کامل رقابت های لیگ کاراته وان مردان در اوزان مختلف/ دربخش آقایان نفرات برتر معرفی شدند کسب مقام اول و برتر امداد و نجات کشور توسط جمعیت هلال احمر فارس جذب ۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه “سلامت خانواده” فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از توقيف يک دستگاه خودروي پژو پارس با ۱۸۰ ميليون ريال خلافي در اين شهرستان خبر داد. شرکت ها و صنایع پیرامونی بندر شیرینو باید در حل مشکلات این شهر کمک کنند نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل با وزیر بهداشت برگزار شد توسعه بیشتر کلان شهر کرمانشاه با همدلی و کار جمعی امکان پذیر است در سفر یک روزه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به دیشموک چه گذشت | بازدید میدانی از۲۰روستا وبررسی وضعیت ارتباطی آنها رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود تا پایان امسال تولید گوشت مرغ در سیستان‌وبلوچستان به ۵۸ هزارتن ارتقا خواهد یافت اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس توسعه همکاری ها در حوزه آموزش های مهارتی بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق شکل می گیرد 

3
به مناسبت روز پرستار انجام شد؛

بازدید شهردار شیراز از دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)

  • کد خبر : 35864
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۳۵
بازدید شهردار شیراز از دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)
فارس_ شهردار کلانشهر شیراز به مناسبت روز پرستار و تقدیر از تلاش های پرستاران، از دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ شهردار شیراز با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) ضمن تبریک روز پرستار گفت: شغل پرستاری، شغلی بسیار با ارزش است و ارزش این شغل در زمان همه گیری بیماری کرونا بیشتر مشخص شد.

«محمدحسن اسدی» با اشاره به سختی ها و مسایلی که پرستاران با آنها مواجه هستند، ایثار و جانفشانی این قشر تلاشگر در تمام شرایط و بحران ها به ویژه دوران مقابله با ویروس کرونا، قابل تقدیر عنوان کرد.

شهردار کلانشهر شیراز همچنین از بازگشایی مسیر دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و رفع مشکل ترافیک این محدوده با بهره برداری از پارکینگ در نظر گرفته شده از سوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر «مریم شایگان» رئیس دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) نیز با تقدیر از حضور شهردار شیراز در این دانشکده بر نقش مهم اساتید دانشکده در آموزش دانشجویان رشته پرستاری تاکید کرد و افزود: اساتید دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) با همت و تلاش مضاعف در راستای ارایه آموزش های به روز به دانشجویان پرستاری استان فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35864

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.