• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

حمایت خیر شیرازی از صندوق حمایت از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز محمد بهرامی نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی از برخی حوزه های امتحانات نهایی شهر یاسوج بازدیدکرد باید اسباب بازی به شکل یک صنعت دیده شود آزاد سازی اقساط تسهیلگران نهضت ملی مسکن اقلید / تبیین بندهای قرارداد ، شرح وظایف و روش کار حفاظت از اراضی کشاورزی کوهمره‌سرخی شیراز از بحران محیط‌زیستی جلوگیری خواهد کرد مساجد خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران نوروزی و ماه رمضان بررسی پیشرفت پروژه مرکز درمان ناباروری سطح ۳ بابل/ تاکید دکتر عین اللهی بر تسریع در تکمیل و راه اندازی این پروژه برگزاری مراسم جشن میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) در اداره کل صمت فارس مهندس کمیل لاهوتی در همایش تجلیل از خبرنگاران؛ رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهرها دارند. اولویت کار روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ارتباط سازنده با تمامی رسانه‌ها است بازدید مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از پروژه های در حال اجرای فرودگاه شهدای ایرانشهر «بایکوتِ» ایرانی در ایتالیا

3

بازگشت همه جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه به مدار فعالیت

  • کد خبر : 38431
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
بازگشت همه جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه به مدار فعالیت
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: 100درصد جایگاه‌های سوخت این منطقه با تلاش‌های صورت‌گرفته به مدار خدمت‌رسانی وارد شده‌اند.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: بر اساس اختلال فنی که از صبح روز گذشته در جایگاه‌های سوخت رخ داده بود، شاهد قطعی و غیرفعال‌شدن جایگاه‌های عرصه سوخت در استان بودیم که بلافاصله اقدامات برای ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفت.

وی با رد شایعات منتشر شده در مورد افزایش قیمت بنزین و رابطه آن با اختلال به وجود آمده تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و جز کذب محض چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: با اعلام وزارت نفت نه‌تنها افزایش قیمت در سوخت ارائه شده منتفی است.

مجرد با بیان اینکه تمامی ۱۲۸ جایگاه عرضه بنزین در منطقه شمال آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: عرضه سوخت بنزین در ۳۰ درصد جایگاه‌ها با کارت بنزین و ۳۰ درصد نیز بدون کارت بنزین عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: هم اکنون تا بازگشت سامانه به مدار عرضه بنزین به‌صورت آزاد و به نرخ هر لیتر ۳۰ هزار ریال و عرضه گازوئیل نیز به نرخ ۶ هزار ریال انجام می‌شود.

مجرد اضافه کرد: در همه شهرستان‌های شمال استان جایگاه‌های سوخت تلاش می‌کنند تا به مردم به‌صورت منظم سوخت ارائه کرده و در خدمت هم‌وطنان باشند.

گفتنی است؛ آذربایجان‌غربی به لحاظ وسعت، دارای دو منطقه نفتی بوده و منطقه شمال استان با مرکزیت ارومیه شهرستان‌های اشنویه، ارومیه، سلماس، خوی، چایپاره، چالدران، شوط، پلدشت و ماکو را شامل می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.