• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

معرفی بازیگران «مجنون آن لیلی» یک فیلم نوستالژیک در روز ملی سینما اکران می‌شود/ نمایش نسخه مرمت‌شده «کافه ترانزیت» گروه محوری در دستور کار تئاتر مردمی بچه‌های مسجد/ نوجوانان و جوانان مان را از مسجد تاراندیم اختتامیه مسابقات فوتسال گرامیداشت روز جهانی پست ۱۸ مرکز غیرمجاز ارایه دهنده خدمات سلامت در شیراز تعطیل شد انتقاد توئیتری خبرنگار و فعال رسانه ای از عملکرد ضعیف مدیر عامل پتروشیمی فارابی در حوزه جذب نیروی غیربومی و خدمات پتروکارت همایش بزرگداشت روز جهانی خاک در سیستان و بلوچستان برگزار شد پیام عزیزی به همراه گروه هزار دف در جشنواره موسیقی کهنِ کردستان کنسرت اجرا می‌کند آذربایجان غربی میزبان نخستین مسابقات «موت کورت» داوری بین وکلای کشور گفتگوی بی واسطه استاندار فارس با صنعتگران اتمام حجت کارگران خباز با مسکن و شهرسازی ؛ زمین مان را پس ندهید کرکره های نانوایی هایمان را پایین می آوریم / اقدام بدون سند و مدرک مسکن و شهرسازی برای گرفتن زمین اتحادیه خبازان جهت مسکن ملی  افتتاح مرکز تخصصی مشاوره خانواده و ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

3

بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

  • کد خبر : 27282
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۷٫۶ درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال ۱۴۰۱ به ۳٫۹ درصد رسید که نشان دهنده کاهش ۳٫۶ درصدی است. به گزارش کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات […]

نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۷٫۶ درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال ۱۴۰۱ به ۳٫۹ درصد رسید که نشان دهنده کاهش ۳٫۶ درصدی است.
به گزارش کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات غیرجاری، بین بانک‌های خصوصی رتبه دوم بهبود (کاهش) را کسب کرد و در جمع سه بانک برتر بین بانک‌های عضو کانون به لحاظ کاهش نسبت مطالبات غیرجاری قرار گرفت.
یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد بانک‌ها، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی بانک است که از آن تحت عنوان شاخص NPL یاد می‌شود.
روند بانک گردشگری در زمینه مطالبات غیرجاری ( NPL) نویدبخش روزهای بهتر است.
این گزارش حاکیست: در نسبت مطالبات غیرجاری بین بانک های خصوصی، بانک سرمایه با ۵٫۱ درصد کاهش رتبه اول، بانک گردشگری با ۳٫۶ درصد رتبه دوم و بانک آینده با ۳٫۵ درصد رتبه سوم را کسب کرده‌ اند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.