• امروز : دوشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024

اخبار ویژه

پرداخت بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در موسسه اعتباری ملل شهردار ارومیه در گمراهی دیپلماتیک؛ دیدار شهردار با دو چهره اپوزیسیون ترکیه حاشیه‌ساز شد آغاز به کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس  در همایش مدیران منابع انسانی وزارت بهداشت، از مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شد نوزدهمین هیأت صلح استان کردستان در مسجد جامع سنندج افتتاح شد  اهمیت آگاهی خانواده ها از استانداردهای انتخاب کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان آئين افتتاحيه «نمايشگاه اسناد کتاب و کتابخواني در گذر تاريخ خراسان» در کتابخانه مرکزي امام خميني(قدس سره) مشهد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آستانه برگزاری مجمع عمومی شستا اعلام کرد: شستا در مسیر تحول و آینده‌سازی/ رشد ۵۹ درصدی سود شستا گام بلند بانک مسکن به سوی بانکداری نوین اسلامی / خانه‌دار شدن زوج‌های جوان در اولویت است سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد هنرمندِ جوان شیرازی درگذشت «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد

3

بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

  • کد خبر : 27282
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۷٫۶ درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال ۱۴۰۱ به ۳٫۹ درصد رسید که نشان دهنده کاهش ۳٫۶ درصدی است. به گزارش کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات […]

نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۷٫۶ درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال ۱۴۰۱ به ۳٫۹ درصد رسید که نشان دهنده کاهش ۳٫۶ درصدی است.
به گزارش کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات غیرجاری، بین بانک‌های خصوصی رتبه دوم بهبود (کاهش) را کسب کرد و در جمع سه بانک برتر بین بانک‌های عضو کانون به لحاظ کاهش نسبت مطالبات غیرجاری قرار گرفت.
یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد بانک‌ها، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی بانک است که از آن تحت عنوان شاخص NPL یاد می‌شود.
روند بانک گردشگری در زمینه مطالبات غیرجاری ( NPL) نویدبخش روزهای بهتر است.
این گزارش حاکیست: در نسبت مطالبات غیرجاری بین بانک های خصوصی، بانک سرمایه با ۵٫۱ درصد کاهش رتبه اول، بانک گردشگری با ۳٫۶ درصد رتبه دوم و بانک آینده با ۳٫۵ درصد رتبه سوم را کسب کرده‌ اند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.