• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

صادرات چشمگیر (( کگل )) در ۶ ماه نخست سال جاری حضور پر شور فعالان قرآنی باعث تعالی کارکنان و پیشرفت دریادلان خواهد بود  چهره‌های مطرح سینما و هنر در «با انرژی»/ از حمید جبلی تا هوتن شکیبا هاب پستی چیست؟ هشدار وزارت بهداشت به مردم برای جلوگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن/ در محیط های بسته از ایمنی وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنید آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان بمناسبت هفته بسیج صنایع لاستیکی سهند ، عملکردی فراتر از پیش بینی ها و بودجه مبارزه با فرار مالیاتی حق ملت است / برخی صندوق‌های قرض‌الحسنه به محملی برای اختفای فعالیت اقتصادی برخی صنوف تبدیل شده‌اند پیام تبریک سرپرست بانک مسکن به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات احداث چهار مجموعه ورزشی چندمنظوره در منطقه ۲ شهرداری مشهد افزایش راندمان تولید و سودآوری در سیمان کردستان/از صادرکننده برتر و کارفرمای شایسته تقدیر تا واحد تولیدی ممتاز و حامی محیط زیست جریمه ۳۶ میلیارد ریالی حمل سوخت قاچاق در ایرانشهر

2

بحث و بررسی توسعه خدمات بیمارستان محلی عالیشهر با حضور نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم

  • کد خبر : 39654
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
بحث و بررسی توسعه خدمات بیمارستان محلی عالیشهر با حضور نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم
بوشهر_ در بازدید نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان محلی عالیشهر در خصوص توسعه خدمات این بیمارستان بحث و بررسی شد.

گیتی آنلاین_ نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان محلی عالیشهر گفت: بیمارستان محلی عالیشهر بوشهر با داشتن فضای فیزیکی بسیار در مسیر توسعه کادر درمانی و انسانی است.

در این بازدید که معاون بهداشت و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند، عبدالکریم جمیری خواستار حضور پزشکان متخصص و افرایش پزشکان عمومی در این بیمارستان شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: به دلیل اینکه بیمارستان‌های محلی، تازه در ساختار وزارت بهداشت تعریف شده‌اند برای افزایش خدمات و توسعه نیروی انسانی آن‌ها برنامه زمامند و مشخصی در حال تدوین است.

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در گفتگو با یکی از ساکنین عالیشهر که خواستار افزایش خدمات در این مرکز بود گفت: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این است که در چارچوب مقررات و بر اساس اعتباراتی که به این مرکز تخصیص پیدا می‌کند این خدمات انجام شود.

دکتر حیدر عزیزنژاد، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: با ابهام در بعضی از ردیف‌های بودجه این‌گونه بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام تلاش خود را تاکنون برای ارائه خدمت به کار گرفته و برای توسعه این خدمات و بهبود کیفی و کمی نیروی انسانی نیز آماده است.

در این بازدید رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، نماینده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.