• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

بانک کارآفرین عضو هیات خدمات مالی اسلامی (IFSB) شد گشت و پایش شبانه روزی در ایام نوروز توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز آغاز چهاردهمین پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم از ۱ بهمن ۱۴۰۲ کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق در مهر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آستانه برگزاری مجمع عمومی شستا اعلام کرد: شستا در مسیر تحول و آینده‌سازی/ رشد ۵۹ درصدی سود شستا برگزاری نشست خبری جبهه سامان در راستای تشریح اهداف و برنامه‌های این شبکه مردمی در استان فارس/ مشارکت کردن در انتخابات یک فرصت ملی محسوب می‌شود خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدبه همراه تعدادی از مدیران از روستاهای گنجکان مرکزی ،چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید تا مشکل ارتباطی اهالی فهیم و میهمان نواز ساکن در روستای گنجگان را مرتفع نماید اقتدار کشور به حضور سربازان مقتدر وابسته است. ظرفیت جوجه‌ریزی هر دوره در واحدهای مرغداری خاش به بیش از یک میلیون قطعه ارتقا یافت روایتی از مقاومت جهان کهنه در برابر جهان نو/ وقتی تکنولوژی تبدیل به دیگریِ قدرتمند می‌شود ظرفیت‌های قوه‌ قضاییه برای کمک‌رسانی به مددجویان کمیته امداد زائرشهری در شهر زائر

2

برنامه های بخش کشاورزی براساس ظرفیت‌های استان تهیه و تدوین شود

  • کد خبر : 26640
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
برنامه های بخش کشاورزی براساس ظرفیت‌های استان تهیه و تدوین شود
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود، گفت: برنامه های بخش کشاورزی براساس ظرفیت‌های استان تهیه و تدوین شود.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عومی استانداری,؛ محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: در مناطق مختلف استان باید بررسی ها و مطالعات انجام شود و در هر نقطه ای بنا بر ظرفیت های آن منطقه، صنایع مختلف از کشاورزی، دامپروری و صنایع ایجاد کنیم.

وی افزود: باید جایی که راهکار برای تامین آب وجود دارد به دنبال آن برویم تا بتوانیم یک وضعیت پایدار ایجاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید بتوانیم از منابع آبی به خوبی استفاده کنیم تا تنش آبی برطرف و آب مورد نیاز برای صنایع و کشاورزی نیز تامین شود.

وی اذعان کرد: باید برنامه‌ها دقیق‌تر و با انسجام بیشتری پیش برود و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: مجموعه کشاورزی یک مجموعه مهم است چرا که تمام تولیدات مواد خوراکی از این بخش سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: اگر با برنامه ریزی پیش برویم هر روز در موضوعات مختلف دچار مشکل نخواهیم شد بنابراین باید با استفاده از ظرفیت های مردمی پیش برویم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: باید سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود تا افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن سرمایه‌گذاری کرده و به فعالیت مورد نظر خود بپردازند.

وی تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان با وجود ظرفیت‌هایی که دارد، محروم نیست بلکه باید بتوانیم از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

کرمی ادامه داد: امنیت غذایی یکی از موضوعات مهم در هر کشور است بنابراین باید در تمام حوزه های تولید خودمان نیازمان را برطرف کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم آب ها را در دل زمین مهار کرده و از روش های آبخیز داری استفاده‌ و در مواقع ضروری از این آب استفاده کنیم.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.