• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
مسئول گروه تبلیغی- جهادی زبر الحدید شمال شیراز: 

برپایی ایستگاه تبلیغی در پارک انتظار شمال شیراز با هزار نفر مخاطب

  • کد خبر : 26410
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
برپایی ایستگاه تبلیغی در پارک انتظار شمال شیراز با هزار نفر مخاطب
فارس_ مسئول گروه فرهنگی تبلیغی زبر الحدید شمال شیراز گفت: طی برنامه تبلیغی در پارک انتظار شهرک بزین شمال شیراز شبانه ۱۰۰۰نفر مخاطب در راستای برنامه های مختلف تبلیغی و دینی مخاطب داریم.

گیتی آنلاین_ حجت الاسلام محمد هادی حیاتی، مسئول تبلیغی – جهادی زبر الحدید شمال شیراز با بیان اینکه از دوسال تا کنون برنامه ایستگاه فرهنگی در پارک انتظار  شهرک بزین شمال شیراز در راستای تبلیغ معارف دین دایر نمودیم.

وی تصریح کرد: در این ایستگاه فرهنگی که در این ایام دهه محرم فعالیت چشمگیرتری داریم علاوه بر هیات عزاداری تا پاسی از شب در قالب غرفه های مختلف دکلمه خوانی ، چند رسانه ای ، بیان احکام و معرفی کتاب و مشاوره فعالیت داریم.

حجت‌ الاسلام حیاتی با اشاره به اینکه در غرفه کودک شبانه حدود ۱۰۰ نفر کودک در موضوعات نقاشی ، بازی، سرودهای دسته جمعی، نمایش ، عاشورا مسائل دینی را به کودک منتقل می کنیم.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: این ایستگاه فرهنگی شبانه در حدود ۱۰۰۰نفر مخاطب دارد و در بحث مشاوره به کودک و مشاوره خانم ها فعالیت داریم.

وی گفت: غرفه حجاب و عفاف با هدف فرهنگ سازی و معرفی کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب و حدود ۶۰ کتاب آن مختص کودک به معرفی کتاب در حوزه دین می پردازد.

مسئول تبلیغی زبر الحدید گفت: ایستگاه فرهنگی با همکاری سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز و امام جمعه و شهرداری در راستای تبلیغ معارف دین با استقبال خوب مردم در قالب یک کار میدانی است.

این فعال فرهنگی روحانی گفت: محوریت این کار فرهنگی با حضور ۲۵ روحانی با هدف ارتباط صمیمی روحانیت با مردم و نسل جوان می باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26410

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.