• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
در دیدار رییس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با سرهنگ جعفری مطرح شد؛

برپایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی هفته بزرگداشت مقام معلم در ناحیه سه شیراز

  • کد خبر : 48466
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
برپایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی هفته بزرگداشت مقام معلم در ناحیه سه شیراز
فارس_ در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با همراهی اعضای شورای معاونین، با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دیدار کرد.

گیتی آنلاین_ موسوی ضمن تبریک سالگرد تأسیس سپاه به فرمان امام راحل در اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ، همچنین تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین ایران بر اسرائیل و تحقق وعده صادق گفت: تأسیس سپاه یادآور هوشمندی و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب بوده است و این نهاد مهم، در عرصه‌های نظامی، سازندگی و محرومیت‌زدایی برای بالیدن بیش از پیش ایران اسلامی فعالیت می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) را از نواحی برجسته، توانمند، پویا و همراهی دانست که با تمام توان برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

او در ادامه گزارشی از اقدامات اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در حوزه بسیج را در سالی که گذشت ارائه داد. شاداب‌سازی و مفرح‌سازی فضای مدارس، برگزاری اردوهای زیارتی، پیشرفت، سیاحتی و تفریحی، مهارت‌آموزی و ایجاد تمهیدات لازم برای آموزش مهارت به دانش‌آموزان، اجرای طرح نماد، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان و تشکیل بسیج روان‌شناسان بخشی از این فعالیت‌ها بود که موسوی به آن اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد قرارگاه فرهنگی اجتماعی اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت قرارگاه در برپایی هر چه باشکوه‌تر هفته بزرگداشت مقام معلم تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز نیز از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آموزش و پرورش ناحیه سه در برگزاری اردوهای راهیان نور، انتخابات، آمادگی دفاعی و برنامه فتح قله‌های جاویدی قدردانی کرد.

سرهنگ احمد جعفری، بصیرت و روشنگری، کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت قرارگاه فرهنگی، اجتماعی، توجه ویژه به بحث عفاف و حجاب، برگزاری اردوهای جهادی تابستانی با هدف مرمت و بازسازی مدارس و ایجاد پایگاه‌های مقاومت در مدارس را مباحث مورد توجهی دانست که می‌تواند با همکاری سپاه و آموزش و پرورش رقم بخورد و گفت: در این راه مجموعه ناحیه بقیه‌الله با تمام ظرفیت‌ها در کنار آموزش و پرورش ناحیه سه خواهد بود.

در پایان این جلسه لوح قدردانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز به اعضای ناحیه بسیج بقیه‌الله (عج) اهدا شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48466

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.