• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با رفع چالش ۲۴ بنگاه اقتصادی دستگیری ۲ سارقان مسلح بانک سپه در “زاهدان” با وام بانک ایران زمین حساب ات را وکالتی کن ۱۵۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت اجرای طرح تشدید بازرسی بهداشتی در منطقه دشت ارژن مرسولات آسیب دیده مشمول غرامت می‌شوند مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آستانه برگزاری مجمع عمومی شستا اعلام کرد: شستا در مسیر تحول و آینده‌سازی/ رشد ۵۹ درصدی سود شستا برگزاری سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی سیستان‌وبلوچستان سوت آغاز هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از پوستر این جشنواره در یاسوج به صدا درآمد. محیط های درمانی باید الگوی رعایت اخلاق و پوشش برای عموم جامعه باشد چرا وزارت ورزش «تنها بانوی » نامزد پست ریاست فدراسیون ورزشهای همگانی را حذف کرد ؟! مانیتورهای ۲۰۲۳ ال‌جی بدون نیاز به اتصال به سیستم کامپیوتر

2

برپایی ۶۳ موکب با حضور ۲۲۰ خادم و مبلغ برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا/قدم های آسمانی تا امام ‌مهربانی

  • کد خبر : 29925
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
برپایی ۶۳ موکب با حضور ۲۲۰ خادم و مبلغ برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا/قدم های آسمانی تا امام ‌مهربانی
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی ۶۳ موکب با ۲۲۰ خادم و مبلغ تمام خدمات مورد نیاز زائران امام رضا(ع) از جمله اسکان، پذیرایی، توزیع آب معدنی، فرهنگی و درمانی ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام جمال ایزدی ضمن تسلیت ایام، بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه مأموریت هایی در حوزه های مختلف دارد و در موضوع دهه پایانی ماه صفر، طرحی به نام قدم های آسمانی تا امام ‌مهربانی مختص این ایام در سازمان پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به طرح های مختلف این سازمان که در مناسبت های مختلف در طول سال اجرا می شود، افزود: این طرح در جهت خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به همین منظور مجموعه نهاد وقف چون موقوفات، بقاع متبرکه و بقاع متبرکه میقات الرضا، ۶۳ موکب برای خدمت رسانی به زائرین برپا کرده اند و خدماتی در این موکب ها انجام می شود.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به خدمات رفاهی شامل اسکان، پذیرایی و … خدمات فرهنگی از جمله حضور حدود ۱۲۰ مبلغ در ایستگاهها، برگزاری نماز جماعت، غرفه هایی برای خدمات فرهنگی و تهیه بسته های فرهنگی، تصریح کرد: در این ایستگاهها خدمات بهداشتی درمانی انجام می شود و در ۸ ایستگاه ۸ پزشک خدمات درمانی انجام خواهند داد.

وی افزود: اسکان هم در موکب های منتهی به مشهد و هم در اماکن موقوفه داخل مشهد از جمله حسینیه ها و در صورت نیاز مهدیه امام خامنه ای(مدظله العالی) اداره اوقاف در این دهه انجام خواهد شد؛ همچنین برای اسکان زائرینی که در مسیر هستند از تمام ظرفیت میقات الرضا استفاده خواهد شد. معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: یک دستگاه نانوایی سیار در خیابان شیرازی مستقر و نان رایگان توزیع خواهد کرد و تمام خدمات مورد نیاز زائر توسط ۱۰۰ خادم و ۱۲۰ مبلغ ما انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29925

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.