• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

شهردار یاسوج اقدامات و فعالیت های عمرانی این شهرداری در آستانه عید نوروز را تشریح کرد. بسیج اصناف به خوبی نقش خود را در راستای مأموریت ها ایفا می‌کند اجرای برنامه های توسعه ای در بخش کشاورزی فارس ضرورت دارد جزییاتی از راه اندازی شبکه های تلویریونی شبکه دنا برای انتخابات ۱۴۰۲/کاندیدهای مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می کنند نزدیک شدن به دنیای هنرمند ایرانی بسیار دشوار است وظیفه حاکمیت و دولت، رفع محرومیت است شاخص کیفیت هوای ارومیه در شرایط سالم است «جان ویک ۴» با دوبله عرضه شد/ مبارزه با مرگبارترین دشمنان بستر برنامه ریزی های کلان استان باید براساس حفاظت از منابع طبیعی و زیستی از جمله خاک ، آب ، پوشش گیاهی و جنگلی باشد و به بهره‌برداری بهینه از طبیعت با حفظ تعادل اکولوژیکی توجه شود معرفی مدیر جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ستایش و تحسین از افتخارآفرینان بزرگترین رویداد قرآنی نظام سلامت کشور دستاوردهای دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری دریا قابل تقدیر و دلگرم کننده است

2

برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداران مرودشت

  • کد خبر : 35775
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداران مرودشت
فارس_ رئیس اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان مرودشت از برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان مرودشت در آبان ماه خبر داد. 

گیتی آنلاین_ رضا اسمعیلی اظهار کرد: این انتخابات با حضور زنبورداران در محل شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری، جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی زنبورداران، برگزار گردید.

ایشان افزود: در این انتخابات ۷ نفر از زنبورداران عضو، بعنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند که از این تعداد ۵ نفر بعنوان عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل تعیین گردیدند و ۲ نفر از اعضا بعنوان بازرس شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان مرودشت برگزیده شدند.

اسمعیلی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی زنبور داران شهرستان مرودشت در سال ۱۳۶۸ تاسیس گردیده است بیان کرد: در شهرستان مرودشت بیش از ۴۰۰ نفر به حرفه زنبورداری مشغول می باشند و بیش از ۳۰ هزار کلنی زنبور عسل در این شهرستان موجود می باشد.

وی در پایان به توزیع نهاده ها از جمله شکر، صدور دفترچه زنبورداری، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه زنبورداران و … بعنوان فعالیت های تعاونی زنبورداران شهرستان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35775

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.