• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3
با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی هشت هزار مددجوی استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 24084
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
برگزاری جشن خودکفایی هشت هزار مددجوی استان خراسان رضوی
جشن خودکفایی هشت هزار مددجوی استان خراسان رضوی با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

گیتی آنلاین_ جشن خودکفایی هشت هزار مددجوی استان خراسان رضوی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برگزار شد.

بختیاری در این مراسم برگزاری جشن خودکفایی هشت هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی را اقدامی بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: بزرگترین جشن خودکفایی بین استان‌ها از ابتدای سال در خراسان رضوی برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برای ۲۵ هزار مددجوی کمیته امداد و مجریان طرح‌های اشتغال، جشن خودکفایی برگزار شده است، ادامه داد: تا پایان سال جاری برای ۱۰۰ هزار نفر جشن خودکفایی برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از همت و تلاش مددجویان در مسیر خودکفایی و توانمندی، اظهار کرد: این افراد با اراده قوی روی پای خود ایستادند و این اراده قابل تقدیر و مورد تایید آموزه‌های قرآنی است.

وی با تشکر از دستگاه‌های همکار به ویژه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب صریحا توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات همراه با تکریم مددجویان را مطالبه کرده‌اند و بر این اساس، توانمندسازی در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

بختیاری با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان باید در تمام تصمیمات و برنامه‌های کمیته امداد تبلور داشته باشد، تاکید کرد: خروجی کار کمیته امداد باید با خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت، همراه باشد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امسال هدف‌گذاری ما برگزاری جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجو است، تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان جزو ماموریت‌های اصلی ماست و از همه دستگاه‌ها در تحقق این مهم، استمداد می‌طلبیم و از مدیران عامل بانک‌ها به عنوان عامل موثر در موفقیت برنامه اشتغال کمیته امداد، می‌خواهیم که ما را یاری کنند.

وی ازود: در جامعه هدف کمیته امداد یک ‌میلیون و ۳۸۴ هزار نفر مستعد اشتغال هستند که اشتغال‌زایی و توانمندسازی، شادی و عزت را به خانواده‌های آنان می‌بخشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24084

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.