• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گروه آموزشی پزشکی هسته ای

  • کد خبر : 47375
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گروه آموزشی پزشکی هسته ای
فارس_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، طی نشستی با اعضای گروه آموزشی پزشکی هسته ای دانشگاه در بیمارستان نمازی، به بررسی مسایل آنان در زمینه های مختلف پرداخت.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به اهمیت نقش پزشکی هسته ای در شناسایی بیماری و درمان بیماران، از تلاش این گروه آموزشی تشکر کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: مرکز پزشکی هسته ای در شیراز به عنوان یکی از مراکز فعال کشور، به بیمارانی از سایر استان های کشور خدمات تشخیصی درمانی ارائه می دهد.

او با اشاره به اقدامات ارزشمند گروه آموزشی پزشکی هسته ای دانشگاه، بر تلاش بیش از پیش در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران و توسعه خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه تاکید کرد.

دکتر سید وحید حسینی ادامه داد: مسوولان دانشگاه با جدیت و به صورت شبانه روزی با مسوولان استانی و کشوری در حال پیگیری مطالبات اساتید، پزشکان، پرستاران، کارکنان  و دانشجویان هستند و برای رفع چالش ها و دغدغه های آنان تلاش می کنند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین با توجه به حضور اساتید مجرب در گروه آموزشی پزشکی هسته ای و وجود زیرساخت ها و دستگاه ها و تجهیزات پزشکی جدید و به روز در مجموعه سلامت فارس، بر ضرورت ارتقای جایگاه این گروه آموزشی تاکید کرد.

در این نشست اعضای گروه اموزشی پزشکی هسته ای دانشگاه، دغدغه ها، مطالبات، پیشنهادات و نظرات خود را در زمینه های مختلف مانند تعداد اعضای هیات علمی، فعالیت های این گروه آموزشی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، توسعه فضای فیزیکی با دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه در میان گذاشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در حاشیه این نشست از ساختمان در حال ساخت تصویربرداری بیمارستان نمازی بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر نظارت بر طرح عمرانی دانشگاه نیز دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که پیرامون توسعه پروژه های عمرانی، تامین اعتبارات و جذب اعضای هیات علمی، توضیحاتی ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.