• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4

بر اساس استخدامی‌های جدید ۵۰۵ نفر جذب آموزش و پرورش آذربایجان غربی شدند

  • کد خبر : 33089
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
بر اساس استخدامی‌های جدید ۵۰۵ نفر جذب آموزش و پرورش آذربایجان غربی شدند
۵۰۵ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی در رشته دبیری جذب آموزش و پرورش آذربایجان غربی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، در جلسه ساماندهی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری آموزش و پرورش آذربایجان غربی ۵۰۵ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ،امروز ۲۹ مهر ماه در سالن فرهنگ مدرسه نیلوفر ارومیه سازماندهی و در کسوت معلمی راهی کلاس های درس شدند.

جواد حمیدی  معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه سازماندهی نیروهای جدید الاستخدام ماده ۲۸ اظهار داشت: شغل معلمی شغل انبیاست و رسالت خطیر معلمان راهبری و هدایت جوامع بشری است و جایگاه معلم در جامعه اسلامی بسیار بالاست.

حمیدی در جمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ به نحوه سازماندهی نیروها اشاره کرد و گفت: سازماندهی نیروی انسانی بر اساس امتیاز و نیاز مناطق آموزشی شهرستان ارومیه صورت خواهد گرفت.

در این جلسه سنایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیزبا اشاره به اهمیت شغل معلمی خطاب به معلمان جدید الاستخدام بیان کرد: ارزش اجتماعی حرفه معلمی بسیار بالاست در واقع معلمی شغل نیست هنر است و توسعه جامعه در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است.

سنایی افزود: محصول نظام تعلیم و تربیت باید دربرگیرنده ساعت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد در پایان سنایی اضافه کرد انتظار داریم معلمان جوان و پر انرژی با بهره‌گیری از آخرین روش های یادگیری و یاددهی ، دانش آموزان را راهبری و هدایت نمایند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.