• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
1

بمناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی؛مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری لنگرودبرگزار شد

  • کد خبر : 31639
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۳
بمناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی؛مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری لنگرودبرگزار شد

هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است. آتش‌نشانی یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، […]

هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.
آتش‌نشانی یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، کنترل و یا هدایت آتش‌های ناخواسته انجام می‌گیرد. اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است.
آتش‌نشانی مهارتی بسیار فنی است که احتیاج به دوره‌های طولانی چه در زمینه‌های عمومی مانند مقابله با آتش و چه در زمینه‌های تخصصی مانند عملیات امداد و نجات دارد.بمناسبت همین روز شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با حضور امام جمعه، فرماندارشهر ستان لنگرود، به پاس زحمات پرسنل آتش نشانی این شهر تجلیل بعمل آوردند.
دراین مراسم دکتر صادقپور شهردار لنگرود با تبریک روز آتش نشان به زحمتکشان این عرصه و گرامی داشت یادوخاطره شهدای آتش نشان افزود:آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود در هنگام آتش سوزی، زلزله، سیل ودیگر بحران ها تلاش می‌کنند تا کمترین خسارت و تلفاتی به مردم وارد شود.
شهردار لنگرود همچنین اهداف آتش‌نشانی را حفاظت از محیط سلامت افراد،جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و افزود:شغل آتش‌نشانی شغلی مانند پزشکان و معلمان و….است که با عشق و علاقه و از خود گذشتگي ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد.
گفتنی است در پایان مراسم از سوی شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر لنگرود از پرسنل زحمت کش آتش نشانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.


لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.