• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

2
حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی:

به امور محوله اداری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک تکلیف دینی نگاه نمیکنیم

  • کد خبر : 22978
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
به امور محوله اداری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک تکلیف دینی نگاه نمیکنیم
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به امور محوله اداری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک تکلیف دینی نگاه نمیکنیم و با در نظر گرفتن زیست بوم استانی اقدام به اجرای برنامه‌هایمان کرده ایم ، در همین راستاجهاد تبیین را به عنوان برنامه ای کلان و قرآن را به عنوان محور امور مدنظر قرار داده ایم.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: به امور محوله اداری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک تکلیف دینی نگاه نمیکنیم و با در نظر گرفتن زیست بوم استانی اقدام به اجرای برنامه‌هایمان کرده ایم ، در همین راستاجهاد تبیین را به عنوان برنامه ای کلان و قرآن را به عنوان محور امور مدنظر قرار داده ایم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی بیان کرد : هیئت‌های مذهبی ، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان در عرصه‌های مختلف در سطح استان حضور اجتماعی فعالی دارند .

 

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی اضافه کرد : با توجه به اقتضائات جامعه اقدام به تأسیس بنیاد نوجوان همزمان با سراسر کشور کرده و نوجوانان را جامعه هدف برنامه‌ها قرار دادیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار برده ایم که فعالیت‌های تبلیغات اسلامی فراجناحی و با دربرگیری اقشار مختلف مردم باشد که هم اکنون ۲۰۰ تشکل دینی در استان زیر نظر این سازمان فعال هستند و ۶۰۰ هیئت مذهبی با تمرکز بیشتر آنها در قروه و بیجار فعال هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی ادامه داد : برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه نوجوانان و نشست‌های تخصصی با طلاب و روحانیون از دیگر برنامه‌های اجرا شده که با استقبال مخاطبین همراه شده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، خاطر نشان کرد: کمیته رسانه استان تشکیل شده و در تلاش هستیم که توسط سازمان سپهر این کمیته به سازمان رسانه‌ای ارتقا یابد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.