• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
سردار علی آزادی:

به کارگیری تمام توان نیروی انتظامی در اربعین حسینی امسال

  • کد خبر : 27711
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
به کارگیری تمام توان نیروی انتظامی در اربعین حسینی امسال
نیروی انتظامی استان کردستان تمام توان خود را برای کنترل همه جانبه امور و رفاه زائران اربعین حسینی به کار خواهد گرفت تا این عزیزان در ایام اربعین بدون هیچ نگرانی تردد کنند. 

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، سردار علی آزادی فرمانده  انتظامی استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: میزان جرم سرقت در استان کردستان ۷ درصد کل کشور بوده و مابقی جرایم نیز کمتر از ۲ درصد است که این امر نشان می‌دهد ، متاسفانه سرقت در استان زیاد رخ می‌دهد که میزان جرم سرقت به نسبت مشابه سال قبل ۱ درصد کاهش داشته و ۵۸ درصد سرقت هایی که اتفاق افتاده منجر به کشف شده است که به عقیده و نظر بنده این است که در حوزه سرقت باید بیشترین برخورد با افراد مالخر باشد .

سردار آزادی عنوان کرد: ۴۴ درصد از جرائم در سنندج ، ۹ درصد در سقز و ۸ درصد مربوط به شهرستان مریوان و میزان تصادفات ۳۶ درصد، سرقت ۲۲ درصد، نزاع و درگیری ۹ درصد و جرائم سایبری ۳ درصد کل جرائم در استان را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: نزاع و درگیری در استان ۳۳ درصد کاهش داشته است همچنین امسال تاکنون ۲۲ مورد نزاع دسته جمعی رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اما نزاع فردی ۲ درصد افزایش داشته است.

سردارعلی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: اهمیت برقراری نظم در مرز باشماق برای برگزاری اربعین امسال در دستور کار ویژه نیروی انتظامی می باشد .

سردار علی آزادی افزود:نیروی انتظامی استان کردستان تمام توان خود را برای کنترل همه جانبه امور و رفاه زائران اربعین حسینی به کار خواهد گرفت تا این عزیزان در ایام اربعین بدون هیچ نگرانی تردد کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27711

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.