• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

جابجایی بیش از ۵٠٠ هزار تن کالای اساسی، توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره) آب اندازی ۸۰۰ هکتار از اراضی شبکه آبیاری و زهکشی بویلاپوش در خوی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه صنايع سيمان کرمان سردار کیقباد مصطفایی با تبریک هفته بسیح، به مناسبت این هفته پیامی صادر کرد / متن پیام بارش برف در چهار محور آذربایجان غربی طراحی پروتوتایپ تمرین درمانی مبتنی بر واقعیت مجازی در فیزیوتراپی اندام های تحتانی «عشق در پیری» در روز پایانی دو سانس روی صحنه می‌رود به موجب حکمی از سوی مهرداد الهی رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت/“هاشم قاسمی موردراز” به عنوان دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز استان منصوب شد. توانمندسازی مراقبان و مشاوران سلامت مدارس با سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت شاهکاری از مدیریت جهادی رشد بیش از پیش بینی ها اجرای همزمان هشت پروژه تعمیراتی در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز ایران

3
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش سراسراستان خبرداد:

بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام اول مهر وارد مدارس فارس می‌شوند

  • کد خبر : 22668
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام اول مهر وارد مدارس فارس می‌شوند
فارس_ معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس،گفت: بیش از ۳۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهرماه، وارد مدارس می شوند لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می کند.

گیتی آنلاین_ مجید زارعی در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش فارس در باشگاه فرهنگیان شماره دو شیراز، اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تشریح برنامه روز آموزش و پرورش از جمله؛ جذب و استخدام، نقل و انتقالات، ساماندهی، منابع انسانی، بودجه، امور مالی، مولدسازی و تامین اجتماعی برگزار می شود.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: کار ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: در نقل و انتقالات درون استانی سیاست ما بر این است که تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد مشکل افراد حل شود از طرفی هم حق و حقوق دانش آموز باید رعایت شود تا در آغاز سال تحصیلی با کلاس فاقد معلم مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهرماه، وارد مدارس می شوند لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می کند.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون به کار گیری آموزگاران به زودی اعلام و فرآیند مصاحبه از ۶ تیرماه آغاز می شود.

وی از ارائه مصوبه ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم به کلانشهر شیرازخبر داد و عنوان کرد: رایزنی هایی با تامین اجتماعی انجام شده ودر خصوص تقسیط بدهی های آموزش و پرورش به تامین اجتماعی قول مساعد گرفته ایم.

زارعی اضافه کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی را درسال اینده خوهیم داشت لذا برای حل این مشکل از ظرفیت بازنشستگان، استخدام‌های جدید، سرباز معلم و… بهره مند خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.