• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش سراسراستان خبرداد:

بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام اول مهر وارد مدارس فارس می‌شوند

  • کد خبر : 22668
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام اول مهر وارد مدارس فارس می‌شوند
فارس_ معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس،گفت: بیش از ۳۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهرماه، وارد مدارس می شوند لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می کند.

گیتی آنلاین_ مجید زارعی در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش فارس در باشگاه فرهنگیان شماره دو شیراز، اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تشریح برنامه روز آموزش و پرورش از جمله؛ جذب و استخدام، نقل و انتقالات، ساماندهی، منابع انسانی، بودجه، امور مالی، مولدسازی و تامین اجتماعی برگزار می شود.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: کار ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: در نقل و انتقالات درون استانی سیاست ما بر این است که تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد مشکل افراد حل شود از طرفی هم حق و حقوق دانش آموز باید رعایت شود تا در آغاز سال تحصیلی با کلاس فاقد معلم مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهرماه، وارد مدارس می شوند لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می کند.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون به کار گیری آموزگاران به زودی اعلام و فرآیند مصاحبه از ۶ تیرماه آغاز می شود.

وی از ارائه مصوبه ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم به کلانشهر شیرازخبر داد و عنوان کرد: رایزنی هایی با تامین اجتماعی انجام شده ودر خصوص تقسیط بدهی های آموزش و پرورش به تامین اجتماعی قول مساعد گرفته ایم.

زارعی اضافه کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی را درسال اینده خوهیم داشت لذا برای حل این مشکل از ظرفیت بازنشستگان، استخدام‌های جدید، سرباز معلم و… بهره مند خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.