• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

تشکیل ۴۹ هیات اجرایی انتخاباتی در آذربایجان غربی  اولین خانه صنایع دستی مشهد افتتاح شد رونمایی از اولین قرآن منقش به تذهیب شیعه در نمایشگاه مشهد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد اعطای نشان عالی برکت به مدیرعامل بانک پارسیان/ تقدیر رئیس‌کل بانک مرکزی از حمایت‌های بانک پارسیان در رونق تولید و اشتغال‌زایی / بانک پارسیان رتبه نخست پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت هشدار قاطع سردار رادان به سارقان سابقه‌دار پیگیری محیط زیست شهرستان قیر و کارزین برای تعویض فیلتر هوا و رفع آلودگی کارخانه سیمان رشد ۱۰۷ درصدی گندم و۵۶ درصدی دانه روغنی در استان لرستان کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود عملکردی عالی از شرکتی دانش بنیان با مدیرانی جهادی دوره آموزشی کمک های اولیه پایه زیر نظر انجمن تکواندو کارگری شهرستان بندرماهشهر برگزار شد تحقق ۱۲۸ درصدی اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت/صدور قریب به ۱۷ هزار پروانه صنفی در سال گذشته

2

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

  • کد خبر : 36676
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

  مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: “تجربه مشتری” اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری هوشمند است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی “تجربه مشتری و بانکداری هوشمند” دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام­ های پرداخت افزود: یکی […]

 

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: “تجربه مشتری” اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری هوشمند است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی “تجربه مشتری و بانکداری هوشمند” دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام­ های پرداخت افزود: یکی از اصلی­ ترین چالش­ ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانک­ها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق­ های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم ­های زنجیره­ای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم­ ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.

گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین «سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها» توسط دکتر افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و «تجربه مشتری در بانکداری هوشمند» توسط شهریار عزیزی و «بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط علیرضا منصوری ارایه شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.