• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

تحول همه جانبه در مأموریت ها و ارتقاء رضایت مندی مردم

  • کد خبر : 48893
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
تحول همه جانبه در مأموریت ها و ارتقاء رضایت مندی مردم
سرهنگ علیرضا دلیری گفت: هدف اصلی از راه اندازی قرارگاه تحول کوپ، تلاش بیشتر برای تحقق فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در خصوص ضرورت توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ارتقاء رضایتمندی مردم بوده است.

گیتی آنلاین-به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری در قرارگاه تحول و تحرک کوپ با بیان اینکه هدف اصلی از راه اندازی قرارگاه تحول کوپ، تلاش بیشتر برای تحقق فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در خصوص ضرورت توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ارتقاء رضایتمندی مردم بوده است، گفت: از اواخر سال ۹۵ موضوع تحول کوپ‌ها در دستور کار فراجا و اجرای آن به پلیس پیشگیری محول شد و تاکنون متناسب با ظرفیت‌ها و منابع سازمانی اجرایی شده است.

سرهنگ دلیری با توجه به ضرورت به روز رسانی طرح‌های مرتبط با تحول کوپ ها، بسیج امکانات و منابع، استمرار بخشی و شتاب دهی به روند تحول کوپ با توجه به شرایط محیطی و تغییرات حادث شده باید در برنامه ریزی و در دستور کار پلیس پیشگیری و کمیته های فرعی قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: ارتقاء انگیزه و جذابیت خدمت در کلانتری‌ها از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری در راستای ارج نهادن به کارکنان خدوم و زحمتکش کلانتری است که طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط به این بخش از تحول، تدریجا به مرحله اجرا گذارده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: به منظور تحول همه جانبه در ماموریت‌ها و خدمات گسترده و متنوع کلانتری‌ها، ۱۰ کمیته تخصصی در ذیل کمیسیون تحول کلانتری‌ها پیش بینی شده که هر کدام به سهم خود ایفا گر نقش ارزنده در رویکرد جدید پلیس برای ایجاد تحرک و تحول نو در حوزه ماموریتی کوپ‌ها هستند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.