گیتی آنلاین_ همزمان با بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی و در آیین نکوداشت این روز که در وزارت میراث فرهنگی برگزار شد، از محمود لیایی تقدیر شد.
بنابراین گزارش لوح یادبود با توشیح وزیر میراث فرهنگی و تندیس مراسم توسط علی دارابی؛ قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور به محمود لیایی اعطا شد.

در بخشی از این  لوح  آمده است:بدینوسیله از تلاش ها و تعاملات موثر شما در جهت ارتقای صنایع دستی کشور قدردانی می شود، امید است در پرتو عنایات خداوند متعال، همواره موفق باشید.

شرکت ملی پست چندی پیش نیز در حاشیه نمایشگاه صنعت پست در راستای ارتقای صنایع دستی کشور تفاهم نامه‌ای با معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی منعقد کرد.
بر اساس مفاد این تفاهم نامه پشتیبانی خدمات پستی و تسهیل خدمت رسانی برای فعالان حوزه صنایع‌دستی در داخل و خارج کشور، ارائه خدمات پستی احراز هویت مکانی برای فعالان این حوزه و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با استفاده از ظرفیت‌ پایگاه‌های اطلاعاتی و سایر توانمندی‌های طرفین در دستور کار قرار گرفت.
همچنین  استفاده از اماکن پستی منتخب در سراسر کشور به‌منظور ایجاد نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی در چارچوب قوانین و مقررات،  طراحی و تولید تمبرهای پستی با هدف معرفی و ترویج آثار فاخر هنرمندان صنایع‌دستی از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.
حضور در نمایشگاه صنایع دستی و ارتباط با مخاطبان این حوزه در بهمن سال گذشته از دیگر اقدامات شرکت ملی پست در این حوزه بود.