• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

«صدای سخن عشق» مجتبی صفارهرندی منتشر شد ۲۲۸ دستگاه آمبولانس جدید در حال تجهیز و توزیع است مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور زاهدان در فرودگاه این شهر برگزار شد امضای ملت؛ ابزار کاربردی احراز هویت در خدمات بانکی غیرحضوری فیلم کوتاه «فوران» آماده نمایش شد سازمان سینمایی کشور در خصوص حواشی فیلم هاوایی اطلاعیه صادر کرد مدیریت پسماند و پیشگیری از آلودگی های میکروارگانسیم ها در شهرستان مهر با پشتکار دوستداران محیط زیست ذوب آهن اصفهان در مصرف بهینه آب موفق عمل کرده است تجلیل از بزرگان دین تجلیل از معارف الهی و کاری لازم است نخست وزیر آلبانی: اگر مجاهدین خلق می‌خواهند با ایران بجنگند باید خاک ما را ترک کنند سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد مهدی بیرانوند دکتری روزنامه‌نگاری و رسانه دانشگاه ” هارویست ” آماریلو تگزاس آمریکا را کسب نمود

1
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است

  • کد خبر : 48302
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
مازندران_ مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اجرای طرح عفاف و حجاب در دستگاه ها را تکلیف دانست و گفت: تقویت ارزش های انقلابی و اسلامی در مدارس الزامی است.

گیتی آنلاین_ حسین کمالی در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از پلیس در اجرای طرح نور و پیشگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه، گفت: تقویت ارزش‌های انقلابی و اسلامی در مدارس یک امر ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت اصول اخلاقی و رعایت ارزش‌های اسلامی در مدارس و جامعه امری ضروری است، گفت: وقتی مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر موضوع عفاف و حجاب تاکید داشته و اجرای آن را تکلیف دانستند، وظیفه آموزش و پرورش و سایر مسئولان در اجرای این فریضه یک تکلیف مشخص و امری ضروری است.

وی در با اشاره به لزوم پای کار آمدن همه سازمان‌ها به ویژه صدا و سیما و سازمان تبلیغات در اجرای طرح نور، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مازندران با وجود همه چالش‌های پیش رو با تمام توان در اجرای طرح نور در کنار قوای انتظامی بوده و از آن حمایت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر اجرای طرح مدارس توسط انتظامی در ساعات تردد دانش آموزان، اذعان داشت: با رفع نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان به اهداف خوبی دست یافت

وی در خاتمه بر پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی با استفاده از کارشناسان مجرب انتظامی تاکید کرد.

رعایت موازین اخلاقی و حجاب و عفاف در مدارس

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست با تاکید بر رعایت موازین اخلاقی و حجاب و عفاف در مدارس استان، گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به اتحاد و تعامل بین همه سازمان‌ها به ویژه سازمان آموزش و پرورش که با جامعه آماری بزرگی از قشر جوان و نوجوان جامعه سروکار دارد نیازمند است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دانش آموزان عزیز امروز آینده سازان این نظام به شمار می‌روند، افزود: چگونگی رفتار با آنان برای شکل گیری و هدایت شخصیتی این عزیزان امری بسیار مهم است.

سردار مفخمی در ادامه بیان داشت: ما در پی آن هستیم که موضوع عفاف و حجاب در بین دختران مان به ویژه در زمان کودکی و نوجوانی درونی شده و افراد به صورت خود جوش و با میل باطنی شأن به سمت عفاف و حجاب گرایش پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به هدایت فکری و شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان مان کمک کند اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس است.

وی در خاتمه بر اجرای طرح نور با هدف هدایت فکری دانش آموزان به سمت موازین اخلاقی و ارزش‌های اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد.

خبرنگار/ مجید عباسی نیک

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.