• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد؛

تقویت کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق گنجی با جذب ۱۲ متخصص جدید

  • کد خبر : 39789
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۴:۴۰
تقویت کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق گنجی با جذب ۱۲ متخصص جدید
بوشهر_ رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی از تقویت کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با جذب ۱۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر امین آزاد فر در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: بحمدالله در پاییز امسال با تلاش و کوشش مسئولین ذیربط شهرستانی و استانی ۱۲ متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی جذب و در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان و همچنین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت شروع بکار و مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز شدند.

دکتر آزاد فر هدف از اضافه شدن متخصصین مختلف به کادر پزشکی بیمارستان شهید گنجی را تقویت کادر درمان پزشکی خواند و اظهار داشت: بی‌شک با اضافه شدن این متخصصین محترم به کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان مردم و بیماران گرامی خدمات پزشکی مطلوب‌تر، شایسته‌تر و با کیفیت بهتری را دریافت خواهند کرد.

وی هدف مجموعه درمان شهرستان را کسب رضایت حداکثری مردم و بیماران عزیز توصیف نمود و تصریح داشت: متأسفانه ما در برخی از تخصص‌های پزشکی با مشکل مواجهه بودیم و بخصوص وجود پزشکان تک تخصص در بیمارستان مشکلاتی را هم برای گیرندگان خدمات پزشکی و هم برای خود متخصص مزبور به وجود می‌آورد که بحمدالله با جذب این پزشکان موضوع تا حدودی مرتفع گردیده است.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: در پاییز امسال تعداد دو متخصص داخلی، یک متخصص اطفال، یک متخصص زنان و زایمان، یک متخصص جراح عمومی، یک متخصص ارتوپدی، یک متخصص پوست، یک متخصص ارولوژی (جراح کلیه و مجاری ادراری)، یک متخصص قلب و عروق، یک متخصص اعصاب و روان، یک متخصص عفونی و یک متخصص نورولوژی (داخلی مغز و اعصاب) به مجموعه پزشکان متخصص بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اضافه شده است.

دکتر آزاد فر تعداد کل متخصصین موجود در بیمارستان شهید صادق گنجی را ۶۹ نفر خواند و اضافه داشت: با جذب این متخصصین تعداد متخصصین محترم بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان به ۶۹ متخصص رسیده که با برنامه‌ریزی انجام شده در دو بخش سرپایی (درمانگاه ولایت) و بستری (بیمارستان شهید صادق گنجی) بیماران محترم را تحت درمان قرار خواهند داد.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات همه متخصصین محترم بیمارستان و درمانگاه ولایت اشاره داشت: با تقویت کادر متخصص بیمارستان شهید گنجی برازجان، انتظار می‌رود در آینده شاهد ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت‌تری به مردم و مراجعین محترم به بیمارستان شهید صادق گنجی و درمانگاه تخصصی ولایت برازجان باشیم.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39789

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.