• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

«فرهنگ سازمانی» رکن اصلی موفقیت کارکنان شبکه پستی کشور است افتتاح نمایشگاه نقاشی های عاشورایی «رستاخیز» در فرهنگسرای نیاوران فرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک است اقدامات جهادگران فاطمی مصداق خدمت خالصانه و ایثارگرانه است/ ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه اندازی شده است متراکم‌ترین روز برنامه‌ای خانه هنرمندان ایران در سال ۱۴۰۲ آئین تقدیر و دلجویی از خانواده های کارکنان متوفی در حین کار همزمان با جشن میلاد حضرت علی (ع) سازمان‌های استان در پیشرفت و توسعه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر همکاری ویژه داشته باشند اجرای ۶۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ارتقای زیرساخت های شهری لازمه هوشمندسازی خدمات پستی قدردانی وزیر بهداشت از رهبر انقلاب در پی پیام ایشان به ناجی جان مادر و نوزاد در اورژانس بابل سرقت در شیراز و کشف در بیضا جشن بزرگ آغاز هفته ملی کودک در مجموعه آرامگاه سعدی و سینماهای شهر شیراز

2
برای دومین سال متوالی تحقق یافت؛

تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست

  • کد خبر : 39050
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست
گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست برای دومین سال متوالی بدون مشاهده عدم انطباق با موفقیت تمدید گردید.

گیتی آنلاین_ آیین اختتامیه ممیزی مراقبتی تایید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست با حضور مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره و نماینده مدیریت ارشد در سیستم های مدیریتی و کیفی، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی و مدیران کل ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور، با ارائه گزارش نهایی توسط سر ممیز شرکت گواهی دهنده خارجی، بدون مشاهده عدم انطباق برگزار و با موفقیت پایان یافت.

بنابراین گزارش در راستای بهبود عملکرد و ارتقای رضایت مشتریان با رویکرد افزایش بهره وری، ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست با حضور ممیزین شرکت گواهی دهنده از تاریخ ۱۹لغایت ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در سطح واحدهای اجرایی منتخب و از تاریخ ۲ لغایت ۳ دی ماه در سطح واحدهای ستادی شرکت انجام گردید.

در این دوره ممیزان با مراجعه به واحدهای منتخب، رویه های اجرایی، فرآیندها، سوابق و مستندات سیستم مذکور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده اند و ضمن حصول اطمینان از انطباق و پیاده سازی الزامات مرتبط، در راستای بهبود مستمر و هدفمند، ضمن بیان نقاط قوت شرکت، توصیه های ارزنده ای مطرح نمودند.

براساس گزارش تیم ممیزی، توسعه داشبورد های مدیریتی، توسعه سامانه نظرسنجی و محاسبه شاخص NPS در راستای مشتری مداری، راه اندازی خدمت اعلام زمان تحویل مرسوله به گیرنده (TDS)، راه اندازی سرویس اثبات تحویل مرسوله (POD)، توسعه نظام پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) و اجرای نظرسنجی و تحلیل داده موثر در حوزه بازاریابی درخصوص مشتریان درآمدی از مهمترین نقاط قوت شرکت ملی پست اعلام شده است.

شایان ذکر است اداره کل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی و منطقه پستی شمال شرق استان تهران به عنوان واحدهای نمونه ستادی و اجرایی در استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این دوره از ممیزی، معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39050

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.