• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

6
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است

  • کد خبر : 28180
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبرداد: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه اندیشیده شده است. به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین.محمد جمالی آرند […]

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبرداد:
تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بیش از ۳هزار آموزشگاه اندیشیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین.محمد جمالی آرند در استودیو نگاه استان کهگیلویه وبویراحمد ویژه اجلاس روسای آموزش وپرورش سراسر کشور با اشاره به شعار سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش معلم تمدن ساز ،مدرسه اثر بخش و ایران قوی است گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق این شعار کلیه مقدمات و تمهیدات لازم در بیش از سه هزار آموزشگاه در سطح استان فراهم شده است.
وی فعالیتهای پروژه مهر در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد وگفت: کمیته ششگانه در سطح مدرسه ، شهرستان و استان تشکیل شده و هر کدام از این کمیته‌ها کار خودشان را از سطح کف مدرسه شروع کردند و طبق گزارش‌های دریافتی بازدیدهای میدانی که همکاران ما از سطح اداره کل در شهرستان‌ها و مناطق سیزده گانه انجام دادند روند پیشرفت ستاد بازگشایی مهر الحمدالله به خوبی پیش می‌رود.
وی افزود: بحث ثبت نام دانش آموزان به خوبی پیش رفته و انشالله استمرار این کار موجب خواهد شد وضعیت کلاس‌ها مشخص شود و خانواده‌ها از این دغدغه و اضطراب بیرون بیایند.
جمالی افزود : بحث ساماندهی نیروی انسانی نقل و انتقالات انجام شده است و انشالله به زودی به افراد ذینفع اطلاع رسانی خواهد شد
وی با بیان اینکه کتاب‌های درسی در سطح استان آماده شده و به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است تصریح کرد: کلیه مقدمات سازماندهی همکاران در شهرستان‌ها و مناطق در حال انجام است که در مدت باقی مانده لبه اتمام خواهد رسید و همه شرایط برای یک بازگشایی پرشور و نشاط مهیا خواهد شد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28180

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.