• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
شهردار شهر فردیس

تمهیدات لازم برای مدیریت بارش‌ها در پاییز و زمستان اندیشیده شد

  • کد خبر : 31552
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
تمهیدات لازم برای مدیریت بارش‌ها در پاییز و زمستان اندیشیده شد

محمدرضا احمدی نژاد در اولین جلسه آمادگی عملیات زمستانی سال جاری شهرداری فردیس که در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، با تاکید بر لزوم پاکسازی انهار، کانال های آب و…، اظهار کرد: مطابق نقشه شهر فردیس، تمامی چاه‌های جذبی سطح مناطق پاکسازی و ایمن سازی شود. وی در ادامه افزود: اندیشیدن تمهیدات […]

محمدرضا احمدی نژاد در اولین جلسه آمادگی عملیات زمستانی سال جاری شهرداری فردیس که در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، با تاکید بر لزوم پاکسازی انهار، کانال های آب و…، اظهار کرد: مطابق نقشه شهر فردیس، تمامی چاه‌های جذبی سطح مناطق پاکسازی و ایمن سازی شود.

وی در ادامه افزود: اندیشیدن تمهیدات لازم و کنترل آب‌های سطحی پس از بارندگی، نقش مؤثر و اساسی نسبت به سال‌های گذشته در جلوگیری از آبگرفتگی‌ها خواهیم داشت.

شهردار فردیس با بیان اینکه لازم است در راستای پیشگیری از موازی کاری لیستی از تعداد نیروها، تجهیزات و لوازم موجود تهیه شود، عنوان کرد: با این اقدام به هنگام بارش برف و باران برای نیروها و تجهیزات برنامه ریزی می شود تا خدمات دهی به شهروندان به موقع انجام پذیرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام معبر سازی خصوصا در بلوار شهدا و شهید اسمی که از معابر پرتردد شهر محسوب می شود، تصریح کرد: نقاط حادثه خیر شهر در هنگام بارش برف و باران نیز شناسایی شود.

احمدی نژاد با اشاره به زیرگذر کچویی از نقاطی است که در بارندگی ها دچار آبگرفتگی می شود، خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم با شهرداری کرج در راستای انجام لایروبی در این محدوده انجام شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31552

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.