• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

توزیع ده هزار و ۴۲۰جلو کتاب در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 24992
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، گفت: نخستین مرحله از طرح توزیع کتاب موسوم به «در مسیر دانایی بر بال کتاب» با رسیدن ده هزار ۴۲۰ جلد کتاب به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

محمد رضا سالاری در گفت و گو با خبرنگار گیتی آنلاین، اظهار داشت:  یکی از برنامه‌های ویژه‌ی مجموعه‌ی کانون پرورش فکری، که هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز شد، توزیع افزودن سه  میلیون جلد کتاب به کتابخانه‌ی مراکز فرهنگی‌هنری کشور است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان  این نکته که این طرح در چند مرحله انجام خواهد شد، گفت: در نخستین مرحله از طرح توزیع کتاب موسوم به «در مسیر دانایی بر بال کتاب» ۹۰عنوان در قالب ده هزار و ۴۲۰ جلد به سیستان و بلوچستان رسید که در مجموع ۲۲۴هزار جلد کتاب مراکز استان افزوده خواهد شد.

وی هم‌چنین با بیان شعار این طرح«در مسیر دانایی بر بال کتاب» به اهمیت کتاب و کتابخوانی، به عنوان یکی از نیازهای هر شخص، اشاره کرد و تصریح کرد: این کتاب‌ها در راستای پاسخ به همین نیاز کودکان و نوجوانان است تا در مسیر دانایی گام برداند.

سالاری بیان کرد:تعداد ۹۱ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در سراسر استان ارسال می شود.

وی بیان کرد:مرحله اول طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه‌های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور، هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز و تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.