• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
شریف زاده در بازدید از واحد لاله کامپیوتر تاکید کرد؛

توزیع گذرنامه های زیارتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

  • کد خبر : 28539
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
توزیع گذرنامه های زیارتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
سعید شریف‌زاده؛ عضو هیئت‌ مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست با حضور در دفتر پستی مستقر در شرکت لاله‌ کامپیوتر (واحد صدور گذرنامه فراجا) از نزدیک روند چاپ، تجزیه و توزیع گذرنامه های زیارتی را مورد بازدید و بررسی قرار داد. 

گیتی آنلاین_ عصر روز گذشته، ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست با حضور در واحد لاله کامپیوتر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: خدمات رسانی همکاران ما در ایام منتهی به اربعین حسینی بی نظیر و ارزشمند است و امید است همه ما بتوانیم از اجر معنوی و اخروی این خدمت صادقانه بهره برده و خدمت گذاری صدیق برای زائرین حضرت اباعبدالله باشیم.

در این بازدید که با همراهی عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدير کل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه و محمد رضا بهادری؛ مدیر منطقه پستی شمال‌غرب صورت پذیرفت، رئيس ستاد اربعین شرکت ملی پست، روند چاپ، تجزیه و توزیع گذرنامه های زیارتی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

شریف‌زاده ساماندهی این حجم از ترافیک مرسولات گذرنامه را تنها با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه پستی مسیر دانست.

وی در پايان ضمن تشکر از تیم مدیریتی پست استان تهران، منطقه پستی شمال غرب و تمامی همکاران، برای تمامی خدمتگزاران شبکه پستی کشور از درگاه ایزد منان آرزوی سربلندی و سعادت و توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت نمود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.