• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

تیم بسکتبال رعد پدافند تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر /یک تیم تماما ارتشی در لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر : 32023
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
تیم بسکتبال رعد پدافند  تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر /یک تیم تماما ارتشی در لیگ برتر بسکتبال
فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت : امسال تیم بسکتبال رعد پدافند تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در خصوص حضور رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: طی تماس‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی صورت گرفت امتیاز  تیم آویژه صنعت با پشتیبانی فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور به پدافند شمال شرق منتقل شد.

وی افزود: افتخار داریم که این تیم تنها تیمی در لیگ برتر بسکتبال کشور است که تمام بازیکنان آن بومی و از سربازان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: از ابتدای جابجایی این تیم به مشهد مباحث اسکان، ترابری و اردو‌های تیم کاملا در مشهد پشتیبانی و حمایت شده است.

وی افزود: اخلاق مهم‌ترین رکن ورزش است کسانی که در حوزه ورزش قدم می‌گذارند یک پیام دارند آن هم پیام تندرستی و سلامت است

سرتیپ دوم معصومی در خصوص برنامه‌های پدافند هوایی ارتش در خصوص ورود به سایر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: پتانسیل این را داریم که در پدافند هوایی شمال شرق ارتش از تیم‌ها در رشته‌های مختلف میزبانی کنیم.

امیر معصومی با بیان اینکه تیم رعد پدافند هوایی امسال جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال است، خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی با وجود شما سربازان غیور شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

محمدرضا معصومی ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم بیان کرد: قهرمانی در لیگ برتر دور از ذهن نیست و شما قطعا با تلاش و پشت کار به این مهم دست پیدا می‌کنید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اظهار داشت: مجموعه پدافند هوایی شمال شرق از هیچ تلاشی برای موفقیت و سربلندی شما عزیزان فرو گذار نیست و به بهترین شکل میزبان حضور تیم رعد پدافند هوایی در طول این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.