• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

اولین ضرب الاجل سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد درکمتر از۲۴ساعت عملیاتی شد/پایانی برقطعی ارتباطات شبکه همراه اول در شهر سر فاریاب برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای به میزبانی شیراز عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت مردم و توانمندی دلاوران نیروهای مسلح تأمین و توزیع ۴۸ هزار تن کود شیمیایی در سیستان وبلوچستان رییس اداره اطلاع سانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس مدیرنمونه روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش درسطح کشور شد امام خامنه ای: ۱۳ آبان ۵۸ ضربه ملت ایران به آمریکا بود وزیر بهداشت وارد همدان شد/ افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان غرب کشور در همدان چهار نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران  بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی کلات می‌نویسم برای بازنشستگان، برای کنار گذاشته‌شدگان! رونمایی «حریم عشق و غزل» در فرهنگسرای ارسباران  ثبت بیش از ۴ میلیون تردد بین استانی در محورهای مواصلاتی جنوب استان

7
در مراسمی با حضور معاون استاندار کردستان ؛

کیانوش ثقفی نیا سکاندار فرمانداری شهرستان کامیاران شد 

  • کد خبر : 24012
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
کیانوش ثقفی نیا  سکاندار فرمانداری شهرستان کامیاران شد 
امروز و در مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از زحمات کیوان شافعی تکریم و کیانوش ثقفی نیا به عنوان فرماندار شهرستان کامیاران معارفه شد .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، عصر امروز در مراسمی با حضور مهدی رمضانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و مسئولان شهرستان کامیاران مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کامیاران در سالن فرهنگ‌سرای این شهرستان صورت گرفت .

 

مهدی رمضانی در این مراسم اظهار داشت: شهرستان کامیاران نیازمند توجه و حمایت های بسیاری در زمینه های مختلف است که باید همگی برای خدمت به مردم این شهرستان تمام تلاش خود را بگذارند .

رمضان ادامه داد: دولت سیزدهم با کسی تعارفی ندارد و اگر مدیری نمیتواند به صورت جهادی در اختیار مردم باشد بدون تعارف با او برخورد کرده و برکنار می شود ، همچنین اگر مدیر و مسئولی توان مدیریت ارگانی را ندارد بدون تعارف بگوید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: برای رسیدن به جایی که در آن مردم از خدمت رسانی راضی باشند تمام توان و تلاش خود را می گذاریم و در این راه کوچکترین قصوری را قبول نداریم ، همچنین اگر در هر نقطه ای از زندگی و راه و سیره شهیدان الگو برداری کنیم بی شک در آن راه موفق وسربلند خواهیم بود .

مهدی رمضانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص انتخاب و انتصاب فرماندار جدید شهرستان کامیاران خاطر نشان شد : جناب آقای شافعی یکی از افراد انقلابی و جهادی هستند که تمام تلاش خود را در مسئولیتی که واگذارشان می شود انجام می دهد اما پس از درخواست ایشان و به پیشنهاد استاندار کردستان و بررسی های لازم جناب آقای کیانوش ثقفی نیا را به عنوان انتخاب اصلح و مناسب این سمت انتخاب کردیم .

 

رمضانی افزود: آقای ثقفی نیا با تجارب و توانایی که دارند می توانند به اعتلا و پیشرفت کامیاران تلاش زیادی بکنند و همچنین از ایشان درخواست داریم تا به صورت تمام و کمال در اختیار مردم و خدمت رسانی به این ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی باشند .

 

از آرامش خود و خانواده ام برای آسایش مردم کامیاران خواهم گذشت

 

کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران نیز در این مراسم اظهار داشت: کامیاران شهرستانی است با مردمان سخت کوش و بی مثال و مهد مردان و زنانی است که از دیرباز شرافتمندانه زندگی کرده اند .

 

ثقفی نیا ادامه داد : در دوران دفاع مقدس در شهرستان کامیاران افراد و بزرگانی از ناموس و وطن خود دفاع کرده اند که امروزه زبان زد خاص و عام هستند ، شهیدانی همچون شهید بروجردی و دیگر شهدای والا مقام که باید از سبک زندگی آنان درس های زیادی بگیریم .

 

کیانوش ثقفی نیا خاطر نشان کرد: به مردم بزرگوار کامیاران و مسئولان قول میدهم که از آرامش خود و خانواده ام برای آسایش مردم کامیاران خواهم گذشت و تا زمانی که توفیق خدمت گذاری مردم شریف کامیاران هستم با تمام توان خود برای رسیدن به کامیاران سربلند و پیشرفت آن نخواهم ایستاد .

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات یک ساله کیوان شافعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ،  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.