• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
در مراسمی با حضور معاون استاندار کردستان ؛

کیانوش ثقفی نیا سکاندار فرمانداری شهرستان کامیاران شد 

  • کد خبر : 24012
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
کیانوش ثقفی نیا  سکاندار فرمانداری شهرستان کامیاران شد 
امروز و در مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از زحمات کیوان شافعی تکریم و کیانوش ثقفی نیا به عنوان فرماندار شهرستان کامیاران معارفه شد .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، عصر امروز در مراسمی با حضور مهدی رمضانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و مسئولان شهرستان کامیاران مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کامیاران در سالن فرهنگ‌سرای این شهرستان صورت گرفت .

 

مهدی رمضانی در این مراسم اظهار داشت: شهرستان کامیاران نیازمند توجه و حمایت های بسیاری در زمینه های مختلف است که باید همگی برای خدمت به مردم این شهرستان تمام تلاش خود را بگذارند .

رمضان ادامه داد: دولت سیزدهم با کسی تعارفی ندارد و اگر مدیری نمیتواند به صورت جهادی در اختیار مردم باشد بدون تعارف با او برخورد کرده و برکنار می شود ، همچنین اگر مدیر و مسئولی توان مدیریت ارگانی را ندارد بدون تعارف بگوید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: برای رسیدن به جایی که در آن مردم از خدمت رسانی راضی باشند تمام توان و تلاش خود را می گذاریم و در این راه کوچکترین قصوری را قبول نداریم ، همچنین اگر در هر نقطه ای از زندگی و راه و سیره شهیدان الگو برداری کنیم بی شک در آن راه موفق وسربلند خواهیم بود .

مهدی رمضانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص انتخاب و انتصاب فرماندار جدید شهرستان کامیاران خاطر نشان شد : جناب آقای شافعی یکی از افراد انقلابی و جهادی هستند که تمام تلاش خود را در مسئولیتی که واگذارشان می شود انجام می دهد اما پس از درخواست ایشان و به پیشنهاد استاندار کردستان و بررسی های لازم جناب آقای کیانوش ثقفی نیا را به عنوان انتخاب اصلح و مناسب این سمت انتخاب کردیم .

 

رمضانی افزود: آقای ثقفی نیا با تجارب و توانایی که دارند می توانند به اعتلا و پیشرفت کامیاران تلاش زیادی بکنند و همچنین از ایشان درخواست داریم تا به صورت تمام و کمال در اختیار مردم و خدمت رسانی به این ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی باشند .

 

از آرامش خود و خانواده ام برای آسایش مردم کامیاران خواهم گذشت

 

کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران نیز در این مراسم اظهار داشت: کامیاران شهرستانی است با مردمان سخت کوش و بی مثال و مهد مردان و زنانی است که از دیرباز شرافتمندانه زندگی کرده اند .

 

ثقفی نیا ادامه داد : در دوران دفاع مقدس در شهرستان کامیاران افراد و بزرگانی از ناموس و وطن خود دفاع کرده اند که امروزه زبان زد خاص و عام هستند ، شهیدانی همچون شهید بروجردی و دیگر شهدای والا مقام که باید از سبک زندگی آنان درس های زیادی بگیریم .

 

کیانوش ثقفی نیا خاطر نشان کرد: به مردم بزرگوار کامیاران و مسئولان قول میدهم که از آرامش خود و خانواده ام برای آسایش مردم کامیاران خواهم گذشت و تا زمانی که توفیق خدمت گذاری مردم شریف کامیاران هستم با تمام توان خود برای رسیدن به کامیاران سربلند و پیشرفت آن نخواهم ایستاد .

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات یک ساله کیوان شافعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ،  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.