• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی/ رشد کمی و کیفی در حوزه آموزش پزشکی را به موازات یکدیگر پیش می‌بریم احداث ۲۰ واحد جدید مرغداری در شهرستان زاهدان تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری بانک توسعه تعاون از ۴۴۰۰ میلیارد ریال گذشت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از كشف انبار احتکار لاستیک خودرو به ارزش ۱۶ ميليارد ریال در یاسوج خبر داد. لوله‌گذاری محور دروازه قرآن؛ تدبیر مدیریت شهری برای جلوگیری از تکرار حادثه فرصت عملیاتی شدن ایده ها در مجتمع اسوه بسیج علمی فارس تکریم مودیان یکی از ارکانِ گفتمان حاکم بر نظام مالیاتی است/ حضور میدانی برای حل و فصل مسایل مالیاتی اصناف بازدید استاندار فارس از طرح صنعتی در حال اجرا شهرستان قیروکارزین کاهش تعداد جانباختگان در ۱۶ نقطه حادثه خیز کرمانشاه اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری دستگيري عامل تيراندازي کمتر از ۲ ساعت در “زابل” بخش فارسی رویداد «کرگدن خوانی» جمعه افتتاح می‌شود

2

جابه‌جایی ۴۷۰ هزارتن کالا از بندر امام خمینی آذربایجان غربی

  • کد خبر : 31762
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
جابه‌جایی ۴۷۰ هزارتن کالا از بندر امام خمینی آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی 470 هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان خبر داد.

ارومیه – گیتی آنلاین،  ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اظهار اینکه یکی از وظایف این اداره کل خدمت‌رسانی به مردم استان و تأمین کالاهای اساسی آنهاست؛ گفت: در این راستا، با استفاده از ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان، در نیمه نخست سال جاری  ۴۷۰ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی حمل شد.

دست نشان گفت: تاکنون ۴۷۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به استان جابه‌جا شده است.

او افزود: این مقدار کالای اساسی در قالب ۳۲ هزار سفر و اعزام ۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته است که بی شک  نقش بزرگ رانندگان بخش حمل‌ونقل باری در  تأمین کالاهای اساسی استان قابل‌ستایش و تقدیر می باشد.

مدیرکل راهداری  و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تأمین کالای اساسی و مایحتاج مردم استان و نیز تأمین نهاده‌های دامی از مبدأ بنادر جنوب بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای رسیدن به این هدف است.

وی در خصوص میزان تردد در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی تصریح کرد: کل ترددهای ورودی و خروجی به استان ۱۷.۵ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.