• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

جهاد تبیین در راستای مشارکت مردم رسالت مهم دلسوزان انقلاب می‌ باشد  جواد زکی «باعشق» را منتشر کرد مرمت وبازسازی بیش از ۳۰۰ مورد بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی: جنایت رژیم کودک‌کش از حد فراتر رفته است محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ۱۴۰۳ در ارومیه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پست و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده پخش آخرین قسمت از فصل اول «پدرگواردیولا» در «تماشاخونه»  آمار نهایی مشارکت مردمی در «پویش ملی سلامت»/ غربالگری پرفشاری خون و دیابت بیش از ۴۶ میلیون نفر در این پویش معاون جدید فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد محفل ادبی و شعرخوانی «چله شهدای خدمت» به همت محفل ادبی رواق ادب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی باما مجمع عمومی سالیانه سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد.

5
در حاشیه دهمین میزخدمت جوانان مطرح شد:

جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی وارد شوند

  • کد خبر : 33010
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۰۳
جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی وارد شوند
فارس_ استاندار فارس در حاشیه دهمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان گفت: زمینه اشتغال جوانان در محیط های تولیدی و صنعتی فراهم است لذا جوانان به اشتغال در این واحدها ورود کنند.

گیتی آنلاین_ محمد هادی با حضور در مسجد دانشگاه شیراز در قالب دهمین میز خدمت تخصصی ویژه جوانان و دانشجویان، پای حل مشکلات جوانان استان فارسی نشست.

استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت، گفت: بنا را بر این گذاشته ام که با دانشجویان و جوانان زیر چهل سال را، در آخرین هفته هرماه در قالب میز خدمت ملاقات تا نسبت به حل مسائل و مشکلات ایشان اقدام کنیم.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه اشتغال بیشترین تقاضای جوانان است، اظهار داشت: در صورت تمایل به کار در واحدهای تولیدی و اقتصادی، زمینه فراهم است؛ از جوانان می خواهم به عرصه اشتغال در محیط های تولیدی وارد شوند.

وی افزود: صاحبان صنایع و بنگاه های تولیدی نیز زمینه پیشرفت و ارتقاء سطح جوانان را در محیط کار فراهم می کنند.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت آموزش متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: باهمکاری بنیاد نخبگان استات، دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و اتاق فکر دانش بنیان استانداری، جوانان نخبه و با استعداد، در زمان تحصیل بورسیه می شوند تا علاوه بر حمایت از آن ها در زمان تحصیل، شغل پس از فراغت از آموزش عالی نیز مشخص باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33010

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.