• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

همزمان با دهه فجر بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان مهمترین منفعت شیردهی برای مادر، سلامتی قلبی عروقی وی است همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد اهمیت توجه به نیازهای روز جامعه در توسعه گروه های آموزشی قطع حق پرستاری ظلم بزرگی به خانواده فرد جانباز محسوب می شود / دستگاه های دولتی در اجرای مصوبات مجلس در حوزه ایثارگری کوتاهی می شود استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند راه اندازی سامانه دیجیتال نسل جدید در اهوه لارستان نهضت ملی مسکن زمینه ساز تامین مسکن شهری متقاضیان است نماینده جنبش حماس در ایران: رژیم صهیونیستی جرات مقابله با نیروهای نظامی را ندارد اعزام ۷ موکب درمانی از استان بوشهر به کربلای معلی یک هزارو ۲۵۹ پرونده در مجتمع شورای حل اختلاف ویژه تصادفات شهرستان کرمان به صلح و سازش ختم شد روکش بتنی، جایگزین جدید قیر برای آسفالت معابر

0
وزیر بهداشت در دیدار سفیر فلسطین در ایران:

حرکت تاریخ رو به عدالت است

  • کد خبر : 23510
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
حرکت تاریخ رو به عدالت است
وزیر بهداشت با «سلام الزواوی»، سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آمادگی وزارت بهداشت را برای همکاری های مشترک با این کشور اعلام کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در دیدار سلام الزواوی، سفیر فلسطین در کشورمان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حرکت تاریخ همواره رو به عدالت و از ظلمت به سمت نور و روشنایی بوده است.

وی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده ای سرطانی و نماد و نشانه یک ظلم تاریخی یاد کرد و با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری یادآور شد: باتوجه به آیه شریف قرآن کریم که می فرماید «و زهق الباطل»، قطعا تا چند سال آینده از این رژیم غاصب، اثری نخواهد بود.

وزیر بهداشت ارتباطات ایران و فلسطین را قلبی، راهبردی و اعتقادی دانست و گفت: کمک به ملت مظلوم فلسطین وظیفه هر انسانی است و ما نیز این کار را نوعی تکلیف و وظیفه می دانیم که از مظلوم در مقابل ظالم و غاصب ، حمایت کنیم.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه ظلم همواره رو به افول است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین در برابر ظلم مقاومت کرده اند و نور و حقیقت متعلق به مردم فلسطین و ظلمت و تاریکی از آن رژیم اشغالگر قدس است.

سلام الزواوی نیز در این دیدار با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون، از تلاش های وزارت بهداشت و کادر سلامت کشورمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در مسیر تعامل دو کشور، ادامه دهنده مسیر گذشته باشد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار دولت مردمی در حوزه سیاست خارجی، یادآور شد: ایران یکی از کشورهای قدرتمند جهان است و لازم است که از حمایت های این کشور نسبت به جریان مقاومت و ملت فلسطین تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.