• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

به تماشای پدیده‌ جدید بپیوندید آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در زاهدان بازدید وزیر بهداشت از مرکز آموزشی، پژوهشی ودرمانی شهید بهشتی قم نمایش‌های «۱۲ مرد خشمگین» و «۱۲ زن خشمگین» در برج آزادی روی صحنه می‌روند/ تغییر ساعت اجرای نمایش «۱۲ مرد خشمگین»/ رونمایی از پوسترهای دو نمایش جدید دانیال اربابی/ بدعت تازه کارگردان جوان مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت استاندار آذربایجان‌غربی جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد مدیرعامل بیمه پارسیان مدیریت ریسک را برای شرکت های بیمه لازم و ضروری دانست قنات بوزنجان سفلی در بیضا احیاء می‌شود کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در شیراز برگزاری دو نمایشگاه تخصصی نقاشی میراث فرهنگی در ارگ کریمخانی شیراز عضو هیات عامل بانک ملی ایران: اولویت بانک، جذب منابع و وصول مطالبات است از شفافیت در صورت‌های مالی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی با اصرار شخص آیت الله رئیسی تا خروج ایران از انزوای جهانی

0
وزیر بهداشت در دیدار سفیر فلسطین در ایران:

حرکت تاریخ رو به عدالت است

  • کد خبر : 23510
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
حرکت تاریخ رو به عدالت است
وزیر بهداشت با «سلام الزواوی»، سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آمادگی وزارت بهداشت را برای همکاری های مشترک با این کشور اعلام کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در دیدار سلام الزواوی، سفیر فلسطین در کشورمان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حرکت تاریخ همواره رو به عدالت و از ظلمت به سمت نور و روشنایی بوده است.

وی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده ای سرطانی و نماد و نشانه یک ظلم تاریخی یاد کرد و با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری یادآور شد: باتوجه به آیه شریف قرآن کریم که می فرماید «و زهق الباطل»، قطعا تا چند سال آینده از این رژیم غاصب، اثری نخواهد بود.

وزیر بهداشت ارتباطات ایران و فلسطین را قلبی، راهبردی و اعتقادی دانست و گفت: کمک به ملت مظلوم فلسطین وظیفه هر انسانی است و ما نیز این کار را نوعی تکلیف و وظیفه می دانیم که از مظلوم در مقابل ظالم و غاصب ، حمایت کنیم.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه ظلم همواره رو به افول است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین در برابر ظلم مقاومت کرده اند و نور و حقیقت متعلق به مردم فلسطین و ظلمت و تاریکی از آن رژیم اشغالگر قدس است.

سلام الزواوی نیز در این دیدار با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون، از تلاش های وزارت بهداشت و کادر سلامت کشورمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در مسیر تعامل دو کشور، ادامه دهنده مسیر گذشته باشد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار دولت مردمی در حوزه سیاست خارجی، یادآور شد: ایران یکی از کشورهای قدرتمند جهان است و لازم است که از حمایت های این کشور نسبت به جریان مقاومت و ملت فلسطین تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.