• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

جشنواره نشاط، تندرستی و امید ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی ۱۸ شهرستان های جنوبی استان فارس بازدید معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح از منطقه پدافند هوایی شمال شرق مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پارس دارو(سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ در محل سالن تلاش برگزار گردید. بررسی پروژه‌های تامین آب شرب روستا‌های آذربایجان غربی تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان آباده امیرحسین حیاتی رئیس روابط عمومی هیئت ووشو استان خوزستان شد کُمای گردشگری پایدار شهری در کردستان؛ از ترک فعل تا فرصت سوزی عمدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزایش ۲۳ درصدی جابجایی مسافر از سیستان و بلوچستان دریافت رایگان “زائر کارت” بانک گردشگری و بهره‌مندی از دهها خدمات ویژه برای زائران نجف و کربلا آینده‌نگری در اقتصاد صنایع غذایی ضرورت دارد پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود‎ ‎ برگزاری همایش “نماز، سلامت معنوی” در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

4
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد

حسنعلی عزات خواه به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد اداره کل آمورزش وپرورش استان از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.

  • کد خبر : 21215
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
حسنعلی عزات خواه  به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد  اداره کل آمورزش وپرورش استان  از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از  نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.
اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها و ایجاد جوی آرام برای دانش آموزان از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان به عوامل حوزه اجرایی امتحانات نهایی بود.

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین..حسنعلی عزات خواه به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد اداره کل آمورزش وپرورش استان از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.
اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها و ایجاد جوی آرام برای دانش آموزان از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان به عوامل حوزه اجرایی امتحانات نهایی بود.


یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری که از ۳۱ اردیبهشت ماه شروع شده ، با شرکت ۱۵ هزار و ۱۳۹ دانش آموز در پایه دوازدهم در ۹۳ حوزه امتحانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حال برگزاری است.
وی افزود: از این تعداد دانش آموز ۸ هزار و ۶۴۷ نفر خانم و ۶ هزار ۴۹۲ نفر آقا می باشد که نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.