• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

 مخابرات ایران به دنبال افزایش سرمایه و اصلاح تعرفه خدمات کوچ هزاران کلونی زنبور عسل به شهرستان خنج سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب شد/ فارس از نظر نیروی انسانی متخصص سرآمد کشور است بکارگیری تمام امکانات برای بهره برداری از ۷۵ کیلومتر بزرگراه در شمال سیستان و بلوچستان تا پایان سال دکترین کیارش غفاری برای طلوع دوباره شرکت شکر شاهرود تحقق ۱۲۸ درصدی اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت/صدور قریب به ۱۷ هزار پروانه صنفی در سال گذشته بانک کارآفرین عضو هیات خدمات مالی اسلامی (IFSB) شد انگیزه قیام امام حسین “علیه السلام” چه بود؟ افزایش کیفیت تولید در پالایشگاه نفت کرمانشاه به روش دانش‌بنیان نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات با حضور مسئولان ستاد اربعین پست برگزار شد توسعه متوازن آموزش‌های مهارتی در کشور مهلت بخشودگی جریمه دیرکرد بدهکاران بانک صادرات ایران تمدید شد

2
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

حفظ اعتماد مردم به «پست» با ارائه خدمات فناورانه پستی

  • کد خبر : 33804
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
حفظ اعتماد مردم به «پست» با ارائه خدمات فناورانه پستی
یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان پست استان حرکت پست به سمت هوشمندسازی را امری ضروری خواند.

گیتی آنلاین_ استاندار خراسان رضوی در این دیدار با تاکید بر اینکه پست یک نهاد خدمت رسان است افزود: به روز رسانی خدمات پستی در بستر فناوری های نوین نشان از اعتماد مردم به پست دارد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند پست در میان اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: شبکه پستی کشور با ارائه خدمات گسترده علاوه بر کاهش ترددهای غیرضروری در وقت و هزینه مردم نقش اساسی ایفا می کند.

مدیرکل پست خراسان رضوی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان گفت: در حال حاضر پست استان در بین استان‌های کشور جایگاه خوبی دارد و کارکنان این مجموعه تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمت به شهروندان به کار گرفته اند.

شفیعی با اشاره به نقش پست در حمایت از کسب و کارها گفت: پست علاوه بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه خدمات الکترونیکی از صاحبان کالا و خدمات حمایت می‌کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.