• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

حمایت از ورزش و جوانان از سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان

  • کد خبر : 34349
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
حمایت از ورزش و جوانان از سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان
معاون امور جوانان وزارت ورزش و دبیر شورای عالی جوانان کشور گفت: هدف و راهبرد اصلی وزارت ورزش در حوزه جوانان، توانمندسازی و توسعه مشارکت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و دبیر شورای عالی جوانان کشور صبح امروز در اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست که در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: انسان جدید انسان تصرف است و می‌خواهد همه چیز را برای خود تصرف کند. در تمامی حوزه‌ها از اجتماعی و رسانه‌ای تا سیاسی و اقتصادی به دنبال تصرف است.

وی افزود: امروز شاهدیم که در غزه با کشتار بی‌رحمانه مردم و غیرنظامیان به دنبال تصرف هستند و این ایستادگی مردم غزه در برابر دشمنان نماد آزادگی است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و دبیر شورای عالی جوانان کشور، با اشاره به هدف اصلی وزارت ورزش در حوزه جوانان، عنوان کرد: توانمندسازی و توسعه مشارکت اجتماعی  سازمان‌های مردم نهاد جوانان از اهداف ماست.

وی ادامه داد: امروز حوزه‌های مهم برای فعالیت سمن‌ها شامل حوزه تبیین و رسانه، خانواده و زنان، محیط زیست، منابع طبیعی می‌شود که باید به آن توجه ویژه شود و در آینده شرایط زندگی مناسب برای مردم فراهم شود.

یامین‌پور، با اشاره به اینکه تمامی سمن‌ها از هر حوزه‌ای باید در زمینه حفظ محیط زیست فعالیت داشته باشند، بیان داشت: این حوزه نیازمند تعامل و مشارکت عمومی است که نقش سمن‌ها به ویژه جوانان بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن جوانان به هدف‌های  بلند و دوراندایشانه باید از آن‌ها حمایت کرد و معاونت جوانان وزارت ورزش در این حوزه با تمام توان تلاش و جدیت دارد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و دبیر شورای عالی جوانان کشور، گفت: محیط زیست از جمله حوزه و شبکه‌هایی است که طرفدار بسیاری دارد و این نشان از دغدغه‌مندی جوانان است. راه‌اندازی شبکه ملی محیط‌زیست می‌تواند در بهبود شرایط کمک فراوانی کند.

وی ابراز داشت: فعالیت ۵ هزار سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های چها‌رده‌گانه نشان دهنده اهمیت این حوزه و توجه ویژه جوانان به کار‌های تشکیلاتی است. باید با حمایت از این بخش نسبت به ارتقای سطح فعالیت‌ای سمن‌ها تلاش ویژه داشته باشیم.

یامین‌پور گفت: باید در راستای آزموش و توانمندسازی جوانان به منظور ایفای نقش موثر در جامعه حمایت کرد. این حمایت‌ها در قالب شبکه‌های ملی انجام شده و نسبت به تقویت سمن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی، تاکید کرد: در صورت داشتن طرح مناسب در حوزه محیط زیست، با تمام توان از این طرح‌ها حمایت مادی و معنوی خواهیم داشت.

در پایان این برنامه، از نماد شبکه ملی محیط زیست رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.