• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع»، مصداق بارز ناجوانمردی است/ ۴۰ سال ناکامی دشمن را به مردم کشی واداشته

  • کد خبر : 28162
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع»، مصداق بارز ناجوانمردی است/ ۴۰ سال ناکامی دشمن را به مردم کشی واداشته
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» گفت: حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع»، مصداق بارز ناجوانمردی است و این مردم کشی دشمن به خاطر ناکامی هایست که در طی این ۴۰ سال دشمن متحمل شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در آیین تجلیل از کارکنان فعال در هئیت های مذهبی ماه محرم اظهار کرد: باید فعال بود و به دشمن هجوم برد و اگر مثل علی «ع» هزاران زخم برداشته باشیم، باید بازهم در مسیر الهی حرکت کنیم.

 

وی با تجلیل از اقدامات شایسته و بایسته عقیدتی سیاسی منطقه در حوزه فرهنگی گفت: تجليل از فعالان ماه محرم و كسانی‌ كه بيرق امام حسين‌ «ع» را در هر کجای این شهر و كوی و برزن به اهتزاز در‌ می‌آورند، مایه شعف و مباهات است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» با بیان اینکه کسانی که به زائران امام حسین «ع» خدمت کردند نزد خداوند ارزشمند هستند، افزود: خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین سعادت است و این خدمت کردن از ثواب زیادی برخوردار است، بنابراین عوامل اجرایی باید نهایت تلاش خود را در خدمت رسانی به زائران را بکار بگیرند.

 

معصومی در ادامه این مراسم ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع» گفت: این اقدام تروریستی، مصداق بارز ناجوانمردی است و دشمن بیش از ۴۰ سال است که در عرصه های مختلف شکست خورده است و در مقابل این شکست‌ها، متوسل به مردم کشی و اقدامات تروریستی می‌روند.

 

وی افزود: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه حرم حضرت شاهچراغ «ع» کربلایی دیگر را رقم زد.

 

معصومی اضافه کرد: اقدام کور به رگبار بستن مردم بیگناه نشان دهنده اوج ضعف این جانیان و ناتوانی یک گروهک ملحد است و این جرثومه ها توسط آمریکا و انگلیس پرورش پیدا کرده اند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» در پایان ضمن تاکید بر تقویت ایمان و امید در جامعه گفت: راهکارهای فرهنگی در راستای تقویت ایمان و امید باید احصا و دسته بندی شود و نتیجه این فعالیت، باید در حضور حداکثری مردم در صحنه‌ها و جلوگیری از هرگونه اغتشاش و آشوب احتمالی محسوس باشد.

 

در ادامه این مراسم، ضمن برگزاری سوگواری و مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت سرگرد مجید خسروی ،از ۳۲ نفر از افسران و کارکنان فعال فرهنگی در ماه محرم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.