• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

خط دو مترو مشهد، نمادی از همدلی و هم‌افزایی برای توسعه شهر

  • کد خبر : 45300
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

خط دو مترو مشهد، نمادی از همدلی و هم‌افزایی برای توسعه شهر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به افتتاح ایستگاه الندشت و سه پله اضطراری خط دو مترو مشهد، گفت: این خط ۱۳ ایستگاه به طول ۱۴٫۵ کیلومتر دارد و ایستگاه سلامت نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

خط دو مترو مشهد، نمادی از همدلی و هم‌افزایی برای توسعه شهر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به افتتاح ایستگاه الندشت و سه پله اضطراری خط دو مترو مشهد، گفت: این خط ۱۳ ایستگاه به طول ۱۴٫۵ کیلومتر دارد و ایستگاه سلامت نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد،  سردار عبدالرضا عابد، در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت و سه پله اضطراری خط دو قطار شهری مشهد، اظهار کرد: خط دو قطار شهری مشهد ۱۳ ایستگاه به طول ۱۴٫۵ کیلومتر دارد و ایستگاه سلامت نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: خراسان رضوی دارای ظرفیت بزرگ و خدمات زیرساخت بسیار مناسبی است. همفکری و هم‌افزایی مدیران استان نیز در حد خوب قرار دارد و طی سال‌های آینده پس از رسیدن به درجه عالی، باید این امانت را به آیندگان بسپاریم.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در کلانشهرها، گفت: قرارگاه امروز در وزارت نفت قراردادی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار منعقد کرد تا چهار مجتمع(هاب) پارس جنوبی تقویت شود. قبلا عنوان می‌شد فقط غربی‌ها دارای این تخصص هستند و با وجود تحریم، قطعا در این حوزه عقب می‌مانیم اما قرارگاه با تجاربی که فرزندان این مرز و بوم کسب کرده‌اند، امروز توانسته برترین پروژه‌ها را انجام دهد و گاز را از اعماق زمین استخراج کند.

 

سردار عابد خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم حفاری گاز از اعماق ۵ هزار و ۸۰۰ متری زمین را انجام دهیم. گاز استخراج و از محصول این گاز، پالایشگاه ستاره خلیج فارس احداث شده که روزانه معادل ۴۰ میلیون لیتر به کشور خدمات می‌دهد. این افتخارات متعلق به این مردم است.

 

وی در پایان از شهردار مشهد و اعضای شورای ششم به دلیل اهتمام ویژه به انجام اقدامات برای توسعه شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45300

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.