• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اتاق‌های اختصاصی زایمان طبیعی در استان بوشهر افزایش می‌باید بررسی فیلم‌های اصغر فرهادی  فراخوان جشنواره رسانه‌ای “ابوذر” در استان فارس همزمان با آیین افتتاح وبیناری ۱۰۰۰ پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه خوارزمی در استان البرز افتتاح شد بر مبنای میانگین سپرده‌های جاری در بانک گردشگری ۲ میلیارد ریال تسهیلات بگیرید آنچه امروز حیات دانشگاه و دانشجو و به تبع آن اجتماع را تهدید می‌کند انفعال است مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران آغاز شد سلسله افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ یکی پس از دیگری ضرورت اجرای طرح تسهیل تردد مسافر خارجی با خودرو از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی ظرفیت خیران و شرکت های بزرگ استان در امر توسعه و بازسازی طرح های ستاد عتبات عالیات راهگشاست   استفاده از ظرفیت جوانان در نظارت بر انتخابات

4

دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تحصن می‌کنند

  • کد خبر : 33426
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تحصن می‌کنند
دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به جنایات اسرائیل و بی‌عملی کشورهای جهان از چهارشنبه سه آبان تا نماز جمعه پنج آبان تحصن می کنند.

گیتی آنلاین,دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به جنایات اسرائیل و بی‌عملی کشورهای جهان روزه سیاسی و تحصن سه روزه انجام می دهند.

این تحصن از نماز ظهر و عصر چهارشنبه سه آبان  تا نماز جمعه پنج آبان در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.

 با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

دانشجویان عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه ۳۰ مهر ماه در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در روزهای گذشته با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه‌هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها را نشان دادند.

جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات پنجشنبه (۲۷ مهرماه) مقابل سفارت سوئیس تجمع کرده بودند.

همچنین جمعی از دانشجویان و مردم هم همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه سه‌شنبه شب ۲۵ مهرماه  ساعت ۲۳:۳۰  در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33426

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.