• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

2

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در بیانیه ای جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند

  • کد خبر : 32796
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در بیانیه ای جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند
دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ ای آذربایجان غربی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی بر علیه مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کردند.

ارومیه _ گیتی آنلاین،  جمعی از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم غزه صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
” نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ”
( یاری خدا و پیروزی نزدیک است و مومنان را بشارت ده)

عملیات غرورآفرین «طوفان ‌الاقصی» که اقدام مستقل خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین در دفاع از حقوق ذاتی خود و حمله‌ای بزرگ و تاریخی به محاسبات رژیم صهیونیستی بوده است، بار دیگر کلام الهی «إنّ أوْهن الْبیوت لبیْت الْعنْکبوت» را به یک باور یقینی تبدیل نموده و ضمن اثبات هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر، شکستی غیر قابل ترمیم را بر اشغالگر تحمیل نموده است. و البته این اقدام، پاسخی مشروع از سوی یک ملت ستمدیده در دفاع از حقوق خود بوده و مقاومت در برابر غاصبان سرزمین و متجاوزان به یک ملت، ابتدایی‌ترین حقی است که از جانب همه‌ی انسان‌های شرافتمند و آزاده، با هر آیین و مسلک فکری و اعتقادی پذیرفته شده است.

ما دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی ضمن ادای احترام به روان پاک شهدای فلسطینی، خود را هم‌درد آنها دانسته و بر حق ذاتی و قانونی شان برای دفاع از خود در برابر وحشی گری‌ها و جنایات شنیع رژیم اسرائیل تاکید می‌کنیم. همچنین بر ضرورت عزم و اقدام عاجل جهانی برای توقف اقدامات ضد بشری این رژیم تأکید می کنیم و معتقدیم برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین جز با پایان اشغالگری، بازگشت آوارگان، تعیین نظام آینده فلسطین بر اساس همه پرسی و با حضور همه فلسطینی‌ها و نهایتاً تشکیل دولت یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف، به سرانجام نخواهد رسید. ضمن محکومیت این کشتار بی رحمانه، اعلام می دارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود؛ در پایان این داغ جانسوز را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و مردم مظلوم و صبور غزه ، تسلیت عرض می کنم.

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.