• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند جوان برگزار می‌شود؛

«درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» در نگارخانه بهارک

  • کد خبر : 22659
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
«درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» در نگارخانه بهارک
غزل موسوی نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی خودش را با عنوان «درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» در نگارخانه بهارک برگزار می‌کند.

به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی «درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» با مجموعه آثاری از غزل موسوی، ساعت ۱۷، روز جمعه، ۲ تیر ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

«درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی غزل موسوی هنرمند جوان به شمار می‌رود که دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:

«آثار من برگرفته از طبیعت به صورت انتزاعیست؛ طبیعت وجود انسان، زمانی که در خود خلوت می‌کند و در سکوت به درون خود می‌پردازد. سوالاتی از قبیل اینکه از کجا آمده؟ به کجا خواهد رفت؟ نهایت زندگی‌اش را چگونه می‌بیند؟ زندگی برایش شاد است یا سراسر پوچی؟ آیا پر از رنگ‌های شاد است یا سیاهی روی خوشش را پوشانده و اجازه دیدن قشنگی های دنیا را نمی‌دهد؟ از خود می‌پرسد؛ که در نهایت، به جواب مطمئن و کاملی نمی‌رسد اما با توجه به روحیه‌اش، جواب سوالاتش را کم و بیش پیدا خواهد کرد. و اما من به عنوان خالق آثار، سعی داشتم احساساتم را چه خوب و چه بد بیرون بریزم و با رنگ‌های دلخواهم به آنها جان ببخشم.»

«درون آینه چشم تو غزل می‌بینم» دربرگیرنده ۲۰ تابلوی نقاشی در سبک آبستره و با متریال آکریلیک است و مخاطبان می‌توانند در روزهای شنبه، ۳ تا چهارشنبه، ۷ تیر ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای تماشای آثار به نگارخانه بهارک مراجعه کنند.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ واقع شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.