• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

دستگیری عاملان تیر اندازی و کشف سلاح در” نیکشهر”

  • کد خبر : 35212
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
دستگیری عاملان تیر اندازی و کشف سلاح در” نیکشهر”
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان تیراندازی و کشف سلاح در عملیات هماهنگ ماموران پلیس در شهرستان نیکشهر خبر داد.

گیتی آنلاین- سردار ” دوستعلی جلیلیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک شهروند در شهرستان نیکشهر، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که چند نفر به دلیل اختلافات قبلی به سمت یک شهروند اقدام به تیراندازی کرده که موجب ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و سپس از محل متواری شدند؛ که بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری ۳ نفر متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهشان در شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سردار “جلیلیان” با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار اختلافات قبلی عنوان کردند، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی به هيچ وجه اجازه نخواهد داد جامعه جولانگاه اوباش و مجرمین باشد و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35212

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.