• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

محمد جمالی افزود: سیده ژیلا انجم روز. فوق لیسانس رشته حقوق جزا و دبیر دبیرستان های یاسوج و دبیر دبیرخانه راهبری کشوری قرآن و پیام های آسمان مستقر در استان ، معلم نمونه كشوری از استان كهگیلویه و بویراحمد شد. «برای ایران» در شبکه مستند آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات در خراسان رضوی با مشارکت ۷۰۰ هزار نفر نشست هم اندیشی مدیران وزارت بهداشت برگزار شد/ بررسی برنامه های ارتقای سلامت حساب خود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را وکالتی کنید برگزاری ۵۶۳ برنامه به مناسبت هفته کارگر در خراسان رضوی فرآیند صدور کلیه مجوزهای کسب و کار تا پایان سال الکترونیکی می شود اجرای ۷ طرح ملی راهسازی در آذربایجان غربی بازار نیازمند رصد و پایش منظم است/ تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی عید تا عید مرحوم کلینی ثقت اسلام جامع تشیع و اهل سنت استرس کیفیت زندگی دانشجویی را تحت تأثیر قرار می‌دهد بانک سینا ۸ هزار و ۸۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

4

رئیسی: دولت مصر هرچه سریع‌تر گذرگاه رفح را برای امدادرسانی به مردم غزه بازگشایی کند

  • کد خبر : 32944
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
رئیسی: دولت مصر هرچه سریع‌تر گذرگاه رفح را برای امدادرسانی به مردم غزه بازگشایی کند
رئیس‌جمهور نوشت: انتظار ما از دولت مصر، از سازمان کنفرانس اسلامی و از اتحادیه همکاری کشورهای اسلامی آن است که هرچه سریع‌تر گذرگاه رفح بازگشایی شده و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه آغاز شود.

گیتی آنلاین_ سید‌ابراهیم رئیسی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از دولت مصر خواست تا هرچه سریع‌تر گذرگاه رفح را به منظور امدادرسانی به مردم مظلوم غزه بازگشایی کند.

رئیسی نوشت: «انتظار ما از دولت مصر، از سازمان کنفرانس اسلامی و از اتحادیه همکاری کشورهای اسلامی آن است که هرچه سریعتر گذرگاه رفح بازگشایی شده و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه آغاز شود».

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه که  وارد سیزدهمین روز شده، جنایاتی که نقطه عطف آن حمله دو شب پیش جنگنده‌های رژیم به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه بود که زنان و کودکان بسیاری به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون نزدیک به ۳ هزار غیرنظامی شهید و بیش از ۱۲ هزار نفر مجروح شده‌اند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32944

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.