• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی: اجرای ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر

  • کد خبر : 43036
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی: اجرای ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اجرای ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگران که در راه تحقق اهداف انقلاب با جانفشانی تلاش کردند؛ اظهار کرد: امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و پروردگار متعال در قرآن کریم بر ما تکلیف کرده است که ایام الله را یاد کنید و گرامی بدارید؛ و ما با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در واقع به دستورات قرآن کریم عمل کرده ایم.

حجت الاسلام ناصر آقایی افزود: دهه فجر جشن ملی ما می باشد و همواره یکی از راهبردهای جبهه باطل علیه جبهه حق مبارزه با مشاهیر الهی و ایام الله به شیوه های مختلف اعم از کتمان و کم رنگ کردن و انکار آنها می باشد و ما با برگزاری جشن های این ایام یوطئه های آنها را خنثی می کنیم.

او تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی هویت و ماهیت ملت ایران می باشد که فراموش کردن و کتمان آن هویت انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار می دهد و همچنین تکریم و تعظیم ایام الله زمینه ساز تحکیم پایه های نظام اسلامی و افزایش اقتدار ملی بوده و باعث وحشت دشمنان و عقب نشینی آنها می شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: برگزاری جشن های ویژه ایام الله دهه فجر باعث پیوند نسل جدید با آرمانهای انقلاب اسلامی می شود در نتیجه زمینه نگرانی دشمنان انقلاب را فراهم می کند. ایام الله به تعبیر مقام معظم رهبری چراغ راهنما، مشعل هدایت و نمایانگر مسیر الهی می باشد.

حجت الاسلام آقایی با اظهار اینکه ” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ” از سال ۵۷ تا کنون شعار انقلاب بوده است مشخص می کند که آرمانهای انقلاب اسلامی و شعار انقلاب را از یاد نبرده ایم و تاکنون آن را تکریم کرده ایم چرا که تکریم و زنده نگه داشتن ایام الله، امید به آینده، موفقیت، پیروزی و نصرت الهی را افزایش دهد؛ همچنین از انحراف انقلاب اسلامی و تحریف رویدادها جلوگیری نماید.

او با بیان اینکه بزرگداشت ایام الله یک وظیفه همگانی می باشد؛ گفت: یکی از اهداف شوم دشمن در طول سال تلاش بر این است که مردم انقلاب اسلامی را فراموش کنند اما مردم در ۲۲ بهمن با شرکت و حضور در راهپیمایی و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب توطئه انها خنثی می کنند.

آقایی افزود:  دهه فجر به عنوان سرمایه ملی، ایمانی و هویت ملت ایران می باشد. موتور محرکه کشور و ناامید کننده دشمنان انقلاب اسلامی است وظیفه داریم همیشه این مهم را گرامی داشته و از آن پاسداری نماییم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ” جشن ملی ، مشارکت پرشور و آینده روشن” شعار محوری برنامه های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشد؛ گفت: از تمام ملت خواستاریم که در این جشن ملی به گسترده و حداکثری مشارکت نمایند. چرا که شرکت در این جشن ملی منجر به مشارکت پرشور و شرکت در انتخابات آتی نیز خواهد شد.

او افزود: ملت آذربایجان‌غربی با حضور پر شور و باشکوه در دو میدان پیش رو یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه، با حضور در پای صندوق های رای زمینه ساز تحول و آینده بهتر خواهند شد. برگزاری انتخاباب پر شور باعث تقویت امنیت و اقتدار ملی ملت ایران می شود. همچنین حضور پرشور و شوق ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه، موجب تغییر تمام تحلیل ها و محاسبات دشمن می گردد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ۲۹ کمیته در استان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴ هزار و ۵۰۰ عنوان ویژه برنامه برگزار می کنند.

حجت الاسلام آقایی افزود: نواختن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی در مدارس تمام شهرستانها، به صدا درآوردن صدای ناقوس کلیساهای شهری و روستایی، رژه موتور سواران از مسیر فرودگاه تا باغ رضوان ،اجرای گروه موزیک در میادین انقلاب و ولایت ارومیه، روایتگری پیشرفتهای انقلاب از زبان دانش آموزان، تجمع بزرگ ۳هزار نفری وبژه بانوان و دختران در راستای نشاط و امید آفرینی، نشست تخصصی گفت و گو محور ویژه اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع نقش آفرینی زنان در انتخابات، مراسم متمرکز رای اولی ها در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان با محوریت تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی از برنامه های ویژه دهه فجر می باشد.

او همچنین نمایشگاه فروش محصولات و تولیدات سنتی و خانگی بانوان، نمایشگاه هنرهای تجسمی هم قدم با قدس، نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی، اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در ۴ هزار پایگاه سپاه و اجرای ۱۱ جنگ شادی، جشن پیروزی انقلاب ویژه ارامنه و عاشوریان، پویش پیشرفت پویش جوانی جمعیت و مسابقات قرآنی ویژه عشایر، نورافشانی شب ۲۲ بهمن در تمامی شهریتانها توسط نیروهای مسلح در ۷۰ نقطه استان، برگزاری برنامه پیک امید برای کودکان روستاها و عشایر، برپایی ایستگاه دعا برای وطنم، ایستگاه نقاشی من انقلابی ام، برنامه یک لبخند یک نقطه ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر برشمرد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.